mee mee Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 om sommeren blir jeg så varm på føttene når jeg har sko på at det blir helt vått.. hjelper det med fotdeodorant?
Gjest Binna Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Det lurer jeg også på. Vil ha noe som IKKE er parfymert (skodeo- lukt er forjævlig..). Hjelper det med talkum?
mee mee Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2006 har ikke prøvd det enda.. men blir ikke det litt rart hvsi man har sokker, eller er det bare når man er barbeint?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Talkum fungerer supert. Bruker det selv for å slippe å bli klam!
mee mee Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2006 hmm.. må prøve. får man kjøpt det overalt?
Gjest Binna Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Talkum fungerer supert. Bruker det selv for å slippe å bli klam! ← Hva slags talkum bruker du? Kjøpt hvor og pris? Lukter det noe? Kan det brukes på resten av kroppen og?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 Hva med yerka? Det er antiperspirant du får kjøpt på flaske blant annet hos vita. Smører på med en bommulsdott. Jeg bruker det under armene, men kan brukes ellers på kroppen også. Lukter ingen ting.
Gjest Binna Skrevet 8. mai 2006 #9 Skrevet 8. mai 2006 kan man bruke alu.klor? ← Mulig det, men husk at svetten må ut et sted! jeg vil heller svette på føttene enn på ryggen.. Derfor vil jeg selv bruke noe som hindrer svetten litt, ikke 100%..
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #10 Skrevet 8. mai 2006 Hva slags talkum bruker du? Kjøpt hvor og pris? Lukter det noe? Kan det brukes på resten av kroppen og? ← Jeg tror det er Johnsons Babypowder jeg bruker... (Husker ikke helt) Lukter svakt parfymert, men er billig og kan kjøpes for eksempel i matbutikker. Jeg bruker det overalt der jeg blir klam, føtter, mellom lårene og bak knærne for eksempel.
Ginen Skrevet 8. mai 2006 #11 Skrevet 8. mai 2006 Scholl har en fot-deo som funker bra. Er ikke plaget med dette selv, men syns jo det er behagelig å "friske opp" litt. Den er flytende til å begynne med, lukter litt sterkt de første sekundene, så blir til et slags talkum.
Iceglow Skrevet 8. mai 2006 #12 Skrevet 8. mai 2006 Potetmel vet jeg mange bruker, absorberer fuktighet, uten å “gnisse” mot huden. Bind/truseinnlegg i skoene er effektivt, men ser ikke særlig ok ut i sandaler
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #13 Skrevet 8. mai 2006 Potetmel vet jeg mange bruker, absorberer fuktighet, uten å “gnisse” mot huden. Bind/truseinnlegg i skoene er effektivt, men ser ikke særlig ok ut i sandaler ← I allefall greit å ikke kjøpe med vinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå