Sofia Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har en kjempegod en kjøpt på Body Shop. Ikke om jeg klarer å huske hva den heter i farta... men den har en slags isende effekt på slitne føtter. Lukter godt gjør den også.... Dersom du spør på Body Shop, så hjelper de deg garantert.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 BodyShop - både salt, skrubb og krem med peppermynte. Beste hittil.
mee mee Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2006 det var jeg som svarte, glemte bare å logge inn.
Merkuria Skrevet 8. mai 2006 #8 Skrevet 8. mai 2006 Shine får en tak i på www.shineclub.com, dette foretaket kan nok minne om en pyramide, men siden det går an å kjøpe produkter der uten å verve seg, tar jeg sjansen på å legge ut link
Krista83 Skrevet 8. mai 2006 #9 Skrevet 8. mai 2006 Jeg er veldig fornøyd med scholl sine fotkremer. Ikke så veldig dyre. Selges på vita ol.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #10 Skrevet 8. mai 2006 Jah, scholl sine er ganske bra. Har ike prøvd noe annet da men de funker helt greit :D Gjør hvert fal føttene mjuke:p
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #11 Skrevet 8. mai 2006 Jeg synes peppermyntekremen fra Body Shop er god på; den kjøler ned og føttene føles friske. Den gir imidlertid ikke mye pleie; der er fotkremen fra Ahava fabelaktig. Skikkelig fet, god lukt og trekker raskt inn.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #12 Skrevet 8. mai 2006 Gewohl er jo best da, de har spesialisert seg på fotkremer, og har ca 20 stk for forskjellige "fotproblemer". Ellers er jeg veldig glad i MD Formulations Pedicare.
mee mee Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #13 Skrevet 9. mai 2006 var innom h&m der hadde de fått inn ett sett med krem og scrub. siden de var så billig tenkte jeg å prøve.. å aldri mer! skikkeli møkka skrubb, lukta vondt og. skal heller kjøpe det dere anbefalte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå