Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan skal man spørre uten å stille et direkte spm? Ved å gå rundt grøten på en måte.

Prøve å få henne til å fortelle sitt syn om saken. Sex uten følelser? Om hun har hatt elskere før vi ble sammen? Osv ?

Jeg bekymrer meg uten grunn tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nigo-san_*
Skrevet

Hvorfor ønsker du å gå rundt grøten?

For å være ærlig, så tror jeg ikke du får noe svar på den måten. Men det kan jo være greit å vite litt om hverandres holdninger mht sex uansett.

Gjest Gjest
Skrevet

Fordi hvis jeg spør et direkte spm: Ligger du med andre?

Så tviler hun på meg siden tillitten mellom oss er borte, og det er den i realiteten ikke.

Gjest Gjest_Nigo-san_*
Skrevet

Hvis du ikke egentlig har noen grunn til å tro at hun er utro, så bør du kanskje la det ligge?

Hvis du går rundt grøten og

a) hun ER utro, så tviler jeg på at hun kommer til å svare ærlig med mindre du spør direkte

b) hun IKKE er utro, så kommer hun nok til å forstå hvorfor du spør og graver sånn- og bli passe sur.

Som sagt, jeg synes ikke det er en dårlig ide å snakke sammen om holdninger til sex, sex uten følelser, tidligere elskere og slikt. Men jeg har bare ikke noe tro på at du blir det spøtt klokere på om hun konkret er utro eller ikke. Min erfaring tilsier også at de færreste som er utro vil "tilstå", kun etter litt forsiktig hinting :sjenert:

Jeg er også litt uenig i at tilliten automatisk blir borte dersom du spør rett ut. Å spørre rett ut kan gjøres på masse forskjellige måter, hvis du kun er litt usikker og trenger bekreftelse på at det er deg hun vil ha, hvorfor ikke si akkurat det?

Gjest Piper
Skrevet
Hvordan skal man spørre uten å stille et direkte spm? Ved å gå rundt grøten på en måte.

Prøve å få henne til å fortelle sitt syn om saken. Sex uten følelser? Om hun har hatt elskere før vi ble sammen? Osv ?

Jeg bekymrer meg uten grunn tror jeg.

Om hun mener man kan ha sex uten følelser, er hun da automatisk utro?

Om hun har hatt elskere før dere to ble sammen, er hun automatisk utro?

Om hun var utro før hun møtte deg, er hun da automatisk utro?

Så om hun svarer ærlig på de tingene der, men kunne ikke tenke seg å være utro mot deg, så skal du automatisk tenke at hun er utro?

Hvorfor tror du egentlig at hun er utro? Er det fordi du er usikker på hvordan hun var før, eller har det med noe hun har gjort i dag? Har hun gitt deg noen som helst grunn for å tvile på henne, eller har det bare med din usikkerhet å gjøre?

Er det din usikkerhet, er det den du bør jobbe med. For hun må da ikke lide, fordi du er usikker.

Skrevet

Jeg ser ikke at det å ikke være negativt til å ha sex uten følelser og å ha hatt elskere før man ble sammen har noe som helst med utroskap å gjøre.

Mener du at du finner ut om hun er utro ved å stille disse spørmålene ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...