Gjest Gjest_linn_* Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Hei! Vurderer bryllupsfest på Solhaug i Lommedalen. Har bare sett lokale utvendig og syntes det så veldig fint ut. Men aldri vært inne, noen som har det? I så fall, hvordan ser det ut? Er det en stor festsal? Fine toaletter? Er det noe i 2.etasje? Takk for all hjelp
Gjest Gjest_hanna_* Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 Hei! Tror ikke det finnes en webside.. Jeg har bare sett bilder fra solhaug, men er ikke så lett å få inntrykk fra dem. Har du prøvd haga golfklubb forresten? Veldig fint der, men kanskje dyrt..
Gjest Miloine Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Jeg har vært der mange ganger i forbindelse med familiejuletrefest! Nede er det en stor hall, hvor det er plass til å henge fra seg jakker o.l. (mener det er et steingulv) Der er det også 2 store toaletter, som er flislagte og pene. Det går en trapp opp til annen etasje hvor det er en stor sal (parkett på gulvet), med 2 litt mindre rom også! Kjøkkenet er stort og fint! Det er faktisk et ganske pent lokale, med plass til mange mennesker! Vi har vel vært langt over 100 mennesker der, og da har det vært god plass. Endret 9. mai 2006 av Miloine
Gjest Gjest_linn_* Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Det hørtes jo kjempebra ut! Kan du da svare på om man kommer rett inn i festsalen fra gresssletta utenfor? Vet du om det er flere enn to toaletter forresten? Tusen takk!!
Gjest Miloine Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Nei, jeg mener at det ikke er det. Det er mulig at det er det ut i fra det lille rommet som er i 2 etg. men iom. at jeg var der på vinteren så ble den i tilfelle ikke brukt! Jeg mener å huske at det er 2 toaletter på "damenes rom"!
Gjest beate Skrevet 10. mai 2006 #7 Skrevet 10. mai 2006 Hvor ligger dette stedet egentlig? Og hvor mye koster det?
Gjest kristine:) Skrevet 11. mai 2006 #8 Skrevet 11. mai 2006 Det ligger i Lommedalen, i Bærum, lengst opp i skogen i Bærum om man kan si det sånn.. Har ikke anelse på hva det koster, prøvd å søke på nettet men ikke funnet noen side..
Gjest Gjest_anette_* Skrevet 12. mai 2006 #9 Skrevet 12. mai 2006 Synes dette stedet virker litt interessant jeg også. Men er det virkelig ingen som har hatt bryllupet sitt her, eller vært i bryllup her??
Gjest Gjest_helene_* Skrevet 22. juni 2006 #10 Skrevet 22. juni 2006 Hei! Jeg har også lett etter informasjon om dette stedet. Er det ingen som har vært i bryllup der??
Gjest trude maria Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 Hei! Jeg har også lett etter informasjon om dette stedet. Er det ingen som har vært i bryllup der?? Hallo, det er kjempe fint på Solhaug. Det er 2 saler, 1 stor og 1 liten. De er jo blitt kjent for maten etter at de nye driverne tok over. Det er også scene der hvor man kan ha live musikk. Prisene er det ingen ting å si på. Ta kontakt med Jan - Terje på telefon 95201683. Jeg tror de kan ta imot opptil 200 personer. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå