Gå til innhold

solhaug lommedalen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

Hei!

Vurderer bryllupsfest på Solhaug i Lommedalen. Har bare sett lokale utvendig og syntes det så veldig fint ut. Men aldri vært inne, noen som har det? I så fall, hvordan ser det ut? Er det en stor festsal? Fine toaletter? Er det noe i 2.etasje? Takk for all hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Finnes det en webside på dette lokalet?

Gjest Gjest_hanna_*
Skrevet

Hei! Tror ikke det finnes en webside.. Jeg har bare sett bilder fra solhaug, men er ikke så lett å få inntrykk fra dem. Har du prøvd haga golfklubb forresten? Veldig fint der, men kanskje dyrt..

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Jeg har vært der mange ganger i forbindelse med familiejuletrefest!

Nede er det en stor hall, hvor det er plass til å henge fra seg jakker o.l. (mener det er et steingulv) Der er det også 2 store toaletter, som er flislagte og pene.

Det går en trapp opp til annen etasje hvor det er en stor sal (parkett på gulvet), med 2 litt mindre rom også!

Kjøkkenet er stort og fint!

Det er faktisk et ganske pent lokale, med plass til mange mennesker! :)

Vi har vel vært langt over 100 mennesker der, og da har det vært god plass.

Endret av Miloine
Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

Det hørtes jo kjempebra ut!

Kan du da svare på om man kommer rett inn i festsalen fra gresssletta utenfor? Vet du om det er flere enn to toaletter forresten?

Tusen takk!! :)

Gjest Miloine
Skrevet

Nei, jeg mener at det ikke er det. Det er mulig at det er det ut i fra det lille rommet som er i 2 etg. men iom. at jeg var der på vinteren så ble den i tilfelle ikke brukt!

Jeg mener å huske at det er 2 toaletter på "damenes rom"! :)

Gjest beate
Skrevet

Hvor ligger dette stedet egentlig? Og hvor mye koster det?

Gjest kristine:)
Skrevet

Det ligger i Lommedalen, i Bærum, lengst opp i skogen i Bærum om man kan si det sånn.. Har ikke anelse på hva det koster, prøvd å søke på nettet men ikke funnet noen side..

Gjest Gjest_anette_*
Skrevet

Synes dette stedet virker litt interessant jeg også. Men er det virkelig ingen som har hatt bryllupet sitt her, eller vært i bryllup her?? ;)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_helene_*
Skrevet

Hei! Jeg har også lett etter informasjon om dette stedet. Er det ingen som har vært i bryllup der??

• 1 år senere...
Gjest trude maria
Skrevet
Hei! Jeg har også lett etter informasjon om dette stedet. Er det ingen som har vært i bryllup der??

Hallo,

det er kjempe fint på Solhaug. Det er 2 saler, 1 stor og 1 liten.

De er jo blitt kjent for maten etter at de nye driverne tok over.

Det er også scene der hvor man kan ha live musikk.

Prisene er det ingen ting å si på.

Ta kontakt med Jan - Terje på telefon 95201683.

Jeg tror de kan ta imot opptil 200 personer.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...