Gå til innhold

symaskin?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

har funnet ut at jeg burde skaffe meg en symaskin! har dere noen tips til en god men ikke altfor dyr en? jeg trenger ikke en som er veldig avansert, bare de enkleste funksjoner... men den må være god kvalitet og grei i bruk...

Videoannonse
Annonse
Gjest splæsj
Skrevet

Den på clas ohlson er helt grei, og billig.

Skrevet

Ikke kjøp Yamata hvertfall, Solgte de på expert og det var kjempe masse problemer med dem!!!!

Gjest itla
Skrevet

Jeg ville ha kjøpt et "symaskinmerke" - Pfaff, Bernina, Singer, Husquarna... Jeg har erfaring med Pfaff og Bernina, og synes begge merker er gode, men synes nye Pfaff-maskiner kanskje er hakket bedre enn nye Bernina. Fordelen med Pfaff er at maskinene har innebygget overtransportør - tror det gjelder de billige maskinene deres også. Uansett tror jeg det er greit å holde seg til de merkene de selger i sybutikker, så er du sikret at du kan få service o.l. hvis du har den lenge. Selv har jeg mammas gamle Bernina fra 70-tallet, den var nettopp inne til service, fikk skiftet et par deler og ble smurt og fikset, og nå er den god som gull igjen. Tror knapt nok du har muligheten til denslags med de billige maskinene de selger på Clas Ohlson etc... :)

Skrevet

Jeg har hørt mye pent om Janome Easy Jeans, men jeg ville uansett tatt en runde og prøvesydd noen maskiner, var jeg deg! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har selv en Pfaff med overtransportør som noen nevner ovenfor. Funger veldig bra.

Gjest Fantus
Skrevet

Har aldri hatt noen problemer med min Husquarna Viking. Enkle funksjoner og god kvalitet.

Skrevet
Jeg har hørt mye pent om Janome Easy Jeans, men jeg ville uansett tatt en runde og prøvesydd noen maskiner, var jeg deg! :)

Denne har jeg.... fikk et kurs med da jeg kjøpte den..... Siden er den knapt brukt

Den er god sier de som har peiling, flere på jobb som har den...

*store planer om sying av duker og reparering av klær rett i dass* :ler:

Skrevet

Jeg hadde Elna i mange år,den fikk jeg byttet inn .

Fikk 1000kr for den og kjøpte en Janome,liker den godt.

Helt enkel, uten mye ekstra program.

Har mest brukt for rettsøm og til glidelås isetting.

Lykke til med valget.

Skrevet
Jeg ville ha kjøpt et "symaskinmerke" - Pfaff, Bernina, Singer, Husquarna...

Enig.

Først hadde jeg Husquarna. Meget godt tilfreds!! Jeg brukte den ekstremt mye noen år, til slutt ble den helt utslitt (hadde den regelmessig til service, men til sist fikk jeg beskjed om at den ER utslitt... :ler: ).

Hadde tenkt å kjøpe meg ny Husquarna, men p.g.a. at forhandler for Pfaff ligger mye nærmere (enklere med service, veiledning o.l.), valgte jeg Pfaff.

Har ikke angret!

Gjest Donna
Skrevet

Jeg har en Janome som jeg kjøpte for endel år siden. Den er rimelig, enkel og av veldig god kvalitet - anbefales.

Gjest Gjest
Skrevet

den har jeg, men jeg lurer på om akkurat den modellen er utgått. Uansett en veldig enkel og grei og funksjonell maskin. Lett å lære å bruke, jeg hadde ikke erfaring med symaskin fra før. Den skal være ganske sterk, og kan sy både tynt og tykt stoff.

Skrevet

Trikset er visstnok å bruke så mange penger som du kan, og så velge den minst mulig avanserte maskinen du får for beløpet. Da får du best maskin for pengene.

Mange sydamer jeg kjenner sier at en enkel Pfaff er bra saker.

Skrevet

Jeg har en Husquarna Viking som jeg er veldig fornøyd med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...