mee mee Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 jeg og sambo har vært sammen i 3 år nå.. han har hatt lyst til at jeg skal strippe for han.. men jeg føler at jeg verken tørr eller kan. vil jo gjerne gjøre det, har alltid sagt nei.. noen som vet "hvordan" man skal gjøre det?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Et glass sjampis eller to på forhånd og bra musikk pleier å hjelpe
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Tror du skal tenke deg godt om før du innlater deg på det. Stripping er på en måte en "kunstart", der man helst ikke bør være for usikker og amatørmessig. Det kan slå helt feil ut.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Hvis det er viktig for ham; kan ikke han strippe først, da? Hjemme hos oss skjer det stadig (nåja...av og til) vekk at jeg gradvis avduker den overjordiske kroppen min akkompagnert av musikk (nei, så tjukk du har blitt). Det er kanskje ikke veldig vakkert eller grasiøst, men det har alltid gitt resultater. Et av resultatene er at hun av og til gjør det samme for meg, betydelig mer graiøst og akkompagnert av bedre musikk.
mee mee Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2006 kanskje jeg skal prøve.. fikk litt help av det programmet på tv3 i går kveld..
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #7 Skrevet 10. mai 2006 ...← Du har ikke vurdert å skifte nick til Raufoss?
Gjest Jalileh Skrevet 10. mai 2006 #8 Skrevet 10. mai 2006 Min eks ville også at jeg skulle det. Jeg startet jeg, men det hele utartet seg til en stor bølle-dans i fra min side. M.a.o...ikke særlig sexy. Tror litt alkohol innabords kunne ha hjulpet gitt, ellers er det fort gjort å skli litt ut av det eller bli ståendes der stiv som en pinne.
mee mee Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2006 programmet het sex inspectors el noe.. problemet mitt er at det er så vidt jeg tørr og danse alene, så må nok litt innabords til..
Gjest Søt Skrevet 11. mai 2006 #10 Skrevet 11. mai 2006 programmet het sex inspectors el noe.. problemet mitt er at det er så vidt jeg tørr og danse alene, så må nok litt innabords til.. ← ALKOHOL! Selvom jeg er super åpen og har det veldig godt med kjæresten, så er det akkurat i slike situasjoner alkohol kommer GODT inn Ta et par glass med en frisk hvitvin/champis og du vil sprudle
Brusboks Skrevet 11. mai 2006 #11 Skrevet 11. mai 2006 Du har ikke vurdert å skifte nick til Raufoss? ← Ja hvorfor ikke?
Johann Skrevet 12. mai 2006 #12 Skrevet 12. mai 2006 jeg og sambo har vært sammen i 3 år nå.. han har hatt lyst til at jeg skal strippe for han.. men jeg føler at jeg verken tørr eller kan. vil jo gjerne gjøre det, har alltid sagt nei.. noen som vet "hvordan" man skal gjøre det? ← Carmen Electra er ute med en film som heter Aerobic Striptease. Jeg har ikke sett den selv, men det skulle være en ganske bra. Den skal visst være en slags opplæringsfilm.
Little sister Skrevet 12. mai 2006 #13 Skrevet 12. mai 2006 Carmen Electra er ute med en film som heter Aerobic Striptease. Jeg har ikke sett den selv, men det skulle være en ganske bra. Den skal visst være en slags opplæringsfilm. ← Jeg har denne, og det er mest en dans du lærer. Så kan du danse den mens klærne faller. Enkle trinn, som samtidig ser bra ut
Gjest Vinga Skrevet 12. mai 2006 #14 Skrevet 12. mai 2006 Jeg har vært sammen med samboeren i 5 år, og har bare strippet for ham èn gang. You are not alone. Skulle gjerne hatt initiativet og gutset til å gjøre det oftere.
mee mee Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #15 Skrevet 12. mai 2006 Carmen Electra er ute med en film som heter Aerobic Striptease. Jeg har ikke sett den selv, men det skulle være en ganske bra. Den skal visst være en slags opplæringsfilm. ← kanskje jeg må låne denne:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå