Gjest mrssa Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 jeg skal være med typen i konfirmasjon til kusinen hans til søndag, jeg kjenner ikke slekta SÅ veldig godt, men takket ja til å være med da... men så er det antrekket da.. jeg er så usikker på hva jeg ska gå med, vet at det er lurt å føle seg vel i åssen man ser ut når man skal møte folk man kjenner litt lite å gruer seg litt;) men jeg har ikke forberedt meg på noe å ikke kjøpt noe spes til det enda, å hadde håpet på å slippe å kjøpe hele antrekket. (litt skralt med penger) jeg er 22 år bare så d er sagt, er kanskje litt av betydning på hva man går med. jeg kjøpte nettopp et langt lyserosa sånn sigøyner-aktig skjørt.. sånn som alle gikk med ifjor å som de igjen får inn til sommeren.. det er veldig søtt og sommerslig. lurte rett å slett på å gå med det, og kjøpe en søt hvit topp og noen søte sko, og kanskje noe dill-dall fra h&m, går det ann eller blir d heeelt feil? dette er hvis d er fint vær da.. om ikke det er det så vet jeg ikke helt.. lys dress? linbukse å søt topp...osv..??
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Jeg hadde heller valgt den lyse dressen uansett vær, sigøynerskjørt er jo noe mange bruker til hverdags når det er fint vær.
Gjest Gjest_sofia_* Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 jeg syns absolutt du kunne gå med det skjørtet og finne deg en søt hvit topp og hvite sko, og heller pynte det opp med noe smykker o.l lykke til
Krista83 Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Jeg ville valgt bunad om du har det??? Selv om du ikke kjenner dem så godt, så vil jo sikkert de fleste andre ha bunaden på..
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Jeg ville heller ikke tatt det skjørtet. Gå for dressen eller ring moren til kjæresten din og hør. I min familie kunne man fint gått i et sånt skjørt, men det gjelder nok ikke overalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå