Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Har vi blitt så fisefine at vi ikke tåler lukten av jordbruk lenger? http://www.smp.no/default.asp?page=1024&item=628823,1〈=1
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Hvis man ikke tåler møkkalukt får man heller la være å kjøpe hus på landet med store jorder og gårder i nabolaget.
Carrot Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Som gruppa "vassengutane" eller noe fra sunnmøre synger om gjødselsprederen - gjødselen må ut til neste helg for da er det 17 mai, barnedår og konfirmasjon samt traktordemonstrasjon" Like sikkert som at bjørka spretter er det at gjødselen spres - ergo er det vel menneskene som klager som har et problem heller enn bonden som eier kyrne...
Gjest Labellamia Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Dette er jo helt sykt de får flytte inn til byen da. Skal man bo på landet så må man ta møkkalukta fra bonden med. Det er også bare en gang i året de sprer møkk. Jøye meg
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Dette er jo helt sykt de får flytte inn til byen da. Skal man bo på landet så må man ta møkkalukta fra bonden med. Det er også bare en gang i året de sprer møkk. Jøye meg ← Hm, jeg har inntrykk av at de sprer møkk mer enn en gang i året, og jeg har bodd en stund på landet. Uansett, det er en del av virkeligheten. Jordene må jo gjødsles, og jeg er glad jeg er nabo til en åker og ikke en golfbane eller et kratt... Får håpe trusselbrevet var ment som en spøk.
Gjest Little me Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Detta er for dumt... Da får jeg flytte fra Lillestrøm pga kloakklukta fra elva da.
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 Her lukter det beibikudrit ofte for vi bor 500 m unna en gård. Jævlig, men det minner så om sommeren :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå