Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Betyr det at regninga ikke er betalt? Virker jo ikke sånn, men abonnenten har jo "oppfordret" til stenging ved å ikke betale regningene og purringene...
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Eller at den du ringer til har mistet telefonen eller den kan ha blitt stjålet, og eieren har stengt den!
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Betyr det at regninga ikke er betalt? Virker jo ikke sånn, men abonnenten har jo "oppfordret" til stenging ved å ikke betale regningene og purringene... ← hehe, er det du som har stjålet den eller?
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Eller at den du ringer til har mistet telefonen eller den kan ha blitt stjålet, og eieren har stengt den! ← Nei, da sier de at abonementen ikke er tilgjengelig.
Gjest Gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Når jeg fikk stengt min mobil fordi den var mistet fikk jeg den meldingen når jeg prøvde å ringe den.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 Nå er jeg kommet igjennom. Det var stengt pga. stjålet telefon. Altså fordi abonnenten hadde bedt eksplisitt om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå