mee mee Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 burde jeg kjøpe fra make up store, eller body shop?
Impala Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har ikke prøvd de fra Make up store, men er kjempefornøyd med kostene fra Body Shop.
CheapChampagne Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 JEg synes de fra Body shop er bedre enn de fra Make Up store.
Mint Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Jeg er ikke så fornøyd med kostene fra Body Shop. De holder absolutt ingen farge, og er derfor håpløse til å påføre øyeskygge. Den store pudderkosten er ok, men ikke mer enn det. Nettopp pga at ikke den heller holder farge. Den eneste jeg er fornøyd med, er blenderkosten. Den skal jo ikke holde farge, derfor fungerer den utmerket Jeg har ikke prøvd kostene fra Make Up Store, men kommer til å ta en titt på disse og også kostene fra Face Stockholm.
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 Jeg har bare brukt koster fra body shop de siste ti årene, og jeg er strålende fornøyd! (men jeg har ikke testet noe annet heller da) Men når jeg leser overskriften fikk jeg inntrykk av at du mente at sminke var dyrt, så derfor lurte du på hvor man skulle kjøpe? Eller tar jeg veldig feil nå? Har ingen erfaring med makeup store dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Jeg har bare brukt koster fra body shop de siste ti årene, og jeg er strålende fornøyd! (men jeg har ikke testet noe annet heller da) Men når jeg leser overskriften fikk jeg inntrykk av at du mente at sminke var dyrt, så derfor lurte du på hvor man skulle kjøpe? Eller tar jeg veldig feil nå? Har ingen erfaring med makeup store dessverre. ← Tror det var snakk om sminkekoster
Scheherazade Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 Jeg er ikke så fornøyd med kostene fra Body Shop. De holder absolutt ingen farge, og er derfor håpløse til å påføre øyeskygge. Den store pudderkosten er ok, men ikke mer enn det. Nettopp pga at ikke den heller holder farge. Den eneste jeg er fornøyd med, er blenderkosten. Den skal jo ikke holde farge, derfor fungerer den utmerket Jeg har ikke prøvd kostene fra Make Up Store, men kommer til å ta en titt på disse og også kostene fra Face Stockholm. ← Jeg er veldig enig ang øyeskyggekostene. Synes egentlig kostene fra Body Shop har fått en ufortjent godt rykte. Fortsatt enig med deg angående blenderkosten, faktisk av samme grunn. Har den store pudderkosten fra Body Shop, synes hårene er alt for lange og kosten er altfor vid nederst slik at den tar mye plass i et glass. Har en øyeskyggekost og foundationkost fra Make Up Store, mye mer fornøyd med disse.
mee mee Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. mai 2006 Tror det var snakk om sminkekoster ← det var snakk om det ja:-)
Gjest gjest 0 Skrevet 14. mai 2006 #9 Skrevet 14. mai 2006 det var snakk om det ja:-) ← Ikke rart jeg ble forvirret.... Det skal stå sminkekoster i ett ord
Gjest gjesta Skrevet 14. mai 2006 #10 Skrevet 14. mai 2006 Er fornøyd med både kostene jeg har fra Make Up Store og Body Shop. Min anbefaling er at du sjekker ut de kostene du er ute etter flere steder, og sammenligner. Noen kan være bra på en type kost, mens andre er bra på en annen type.
mee mee Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 14. mai 2006 skal ha en stor kost, for pudder og rouge og slikt
Cupcake Skrevet 14. mai 2006 #12 Skrevet 14. mai 2006 Men når jeg leser overskriften fikk jeg inntrykk av at du mente at sminke var dyrt, så derfor lurte du på hvor man skulle kjøpe? Eller tar jeg veldig feil nå? Har ingen erfaring med makeup store dessverre. ← Akkurat det tenkte jeg også. Hehe. Har ingen erfaring med Makeup store kostene, men de fra Body Shop er kjempebra! :-D
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #13 Skrevet 14. mai 2006 Har vært gjennom endel koster av ymse slag - har nå kastet alt og kjøpt opp koster fra Visage i Oslo. De selger koster i prisklasse fra veldig billig til veldig dyrt, alle laget av ekte hår. Sjekk ut www.visage.no De har merker som Nouba og Monsoon samt teatersminke. Butikken sender ut til hele landet. Butikken anbefales på det sterkeste, de som jobber der er makeupartister og det er bestandig hjelp å få !
mee mee Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #14 Skrevet 14. mai 2006 har ikke de slike koster på make up store også?
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #15 Skrevet 15. mai 2006 Bodyshop børstene er gode de, og så slipper jeg å ha følelsen av at jeg har en død katt i sminkeskapet
Gjest Fruktfat Skrevet 15. mai 2006 #16 Skrevet 15. mai 2006 Sjekk ut www.visage.no De har merker som Nouba og Monsoon samt teatersminke. Butikken sender ut til hele landet. Butikken anbefales på det sterkeste, de som jobber der er makeupartister og det er bestandig hjelp å få ! ← har ikke brukt de sjøl, men har en venn som er make-up artist, han kjøper alt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå