Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Skal stripe håret litt tenkte jeg, og ellers bare stusse det. Har dere noen anbefalinger?
Gjest Tristessa Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Jeg liker Max Milan som ligger i Marken, og jeg det vet jeg at jeg ikke er alene om å mene her inne.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Jeg liker Max Milan som ligger i Marken, og jeg det vet jeg at jeg ikke er alene om å mene her inne. ← Har bestilt der nå Var inne å så på hjemmesiden, så bra ut. Vet du om de er gode på hårfarge/striper? Ser det er andre her inne som har anbefalt de før, så ser bra ut dette.
Gjest Tristessa Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 De skal visstnok være kjempeflinke på farge, men jeg har ikke erfaring derfra selv. Gleder meg til å prøve, da. Gi gjerne tilstandsrapport når du har vært der da!
Gjest Cerise Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Har heller ikke erfaring derfra selv, men veldig interessert i dine tilbakemeldinger derfra Fint om du skriver litt om hvorvidt du ble fornøyd, prisnivå og sånn
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har også vært hos Max Milan etter anbefaling her inne. Var kjempefornøyd over farge og klipp. Jeg fikk håret stripet, farget og klippet. Mener det kom på ca 1300 totalt. Jeg endret fargen på håret mitt. Hadde med utklipp fra et blad og sa DEN fargen vil jeg ha. Jeg fikk akkurat den fargen jeg ønsket meg og var veldig fornøyd med det. I tillegg til å ta hensyn til mine ønsker ser de også på ansiktsform, hårkvalitet, mine farger etc. Akkurat slik det skal være hos en frisør. Frisøren jeg gikk til het Hanne. Jeg skal definitivt der igjen
Gjest Alea Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Jeg har hørt de skal være flinke på Max Milan, både anbefalinger fra Kg og andre. Skal dit selv snart også faktisk. Endret 8. mai 2006 av Alea
Tristessa Skrevet 8. mai 2006 #8 Skrevet 8. mai 2006 Åh, jeg gleder meg til å komme meg til frisøren igjen! Jeg gikk til Hanne da jeg var der sist, kjempekoselig sted og flink jente!
Saeria Skrevet 8. mai 2006 #9 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har gått til Morten på Max Milan i omtrent et år nå. Kan ikke få fullrost han nok. Han er super når det gjelder både klipp og å finne farger som passer akkurat deg. :-D De andre frisørene er også ordentlig dyktige. Alle de kundene jeg har observert har vært kjempefornøyde, og de har en masse faste kunder. I likhet med flere andre fikk jeg også tips om Max Milan her inne og jeg har også anbefalt de tidligere her på forumet. Så jeg stemmer i de som sier at Max Milan er frisøren en bør gå til. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd hvertfall. :-D
Tristessa Skrevet 8. mai 2006 #10 Skrevet 8. mai 2006 Hvor mye betaler du for klipp og farge Saeria? Jeg har aldri farget håret hos frisøren før, aner ikke hva det koster eller hvordan man blir enig om en farge. Skal jeg bare ta med et bilde og høre hva de sier? Har lyst å bli brunette igjen, men vil være sikker på at jeg får en brunfarge som virkelig kler meg...
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #11 Skrevet 8. mai 2006 Vil anbefale Amon Frisør oppe ved Fløybanen. Billig, men de er kjempeflinke! Betalte ca. 600,- for farge og klipp.
Saeria Skrevet 11. mai 2006 #12 Skrevet 11. mai 2006 Jeg betaler rundt 12-1300 kroner for klipp og farge. Dessuten er han veldig dyktig med farger, og han er mer enn villig til å komme med anbefalinger om hva som kler deg. Han er tross alt stylist og art director. Han har funnet farger til meg og en klipp som kler ansiktet mitt. Det er mer enn hva jeg kunne si om min gamle frisør.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #15 Skrevet 11. mai 2006 ok, ikke verst det. er som de fleste andre frisørsalonger i byen syns jeg! kanskje det må testes neste gang...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå