Pludre Skrevet 3. desember 2002 #1 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei Slapp av, jeg skal ikke stikke helt av Nå er det bare snakk om timer før jeg mister kontakten med resten av verden. Vi flytter herfra i kveld og jeg vil i den forbindelse si: TUSEN TAKK FOR MEG SÅ LANGT !! Jeg regner med at jeg kommer ikke på nett på en stund, vi har så masse å ordne i forbindelse med flyttingen og dessuten så tar det nok en stund før vi får nettet opp igjen Jeg lover å komme tilbake til dere her inne på KG, kommer nok til å savne dere masse Vi snakkes når jeg kommer på nett igjen Stoor klem fra Pludre og lille Mirakel 6+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 3. desember 2002 #2 Del Skrevet 3. desember 2002 Lykke til med flyttingen... Kommer til å savne deg masse :-? Kos og klems fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #3 Del Skrevet 4. desember 2002 Godt tur, og lykke til med flyttingen. Vi finner sikkert en bussjåfør vikar........ :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå