Gå til innhold

Den sørens drittreklamen..

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg vurderer nesten å skru av TV'en. Eller eventuelt hive den ut vinduet.

Nathional Geographic Channel. Der har de pauser hele tiden.

Og hvis jeg ser den sørens danske guttungen som spiller så RÆVA dårlig, som kommer hjem fra skolen og skal lære om universet på pappas pc, en ENESTE gang til, så..så...

Spyr jeg. Masse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååh, jeg har irritert meg over den reklamen leeeenge! :frustrert: Ikke bare er det reklamepauser hele tiden, de kan ikke engang vise gode reklamer.

Gjest Gjest
Skrevet

Euronics-fyren begynner jeg å bli lei av. Jada, du skal kjøre varen hjem, men jeg vil ikke ha driten din.

Skrevet

Må innrømme at jeg begynner å bli temmelig lei disse lange fortellingene om diverse ukjente flygere og slikt. Når du har hørt historien et par ganger kjenner du den godt, og de varer så sinnsykt lenge også.

Gjest Emera
Skrevet

National Geographic irriterer jeg meg så mye over at jeg omtrent har gitt opp å se på den kanalen. Det har knapt hendt at jeg har kommet inn på den uten at det har vært midt i en reklamepause.

Og, ja, de kortfilmene (både på Discovery og ikke minst Animal Planet) durer i ett sett. Programmene går jo bare i noen få minutter før det kommer en lang, intetsigende pause.

Skrevet

Mulig jeg er helt rar, men: Jeg skulle så gjerne hatt et reklamefritt samfunn...

Misliker de digre reklame-"veggene"/stativene som står over alt i nærområdene våre. Syns det er slitsomt og forsøplende. Gir snart opp å se på enkelte kanaler som avbryter og avbryter... Med Søppel-reklame !

Alle bladene er fulle av det. Yækk ! :sur:

Opplysning er greit nok, men ikke reklame som den nå en gang har blitt.

Skrevet

Jeg blir gal av Cubus-reklamene! Og det er kun fordi sangen er så utroooolig irriterende! Uansett hvilken sang de har valgt de siste årene, har jeg blitt forbanna etter å ha sett reklamene et par-tre ganger. Grusomt!!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hater reklame på nettet, for eksempel på vg.no, som "lager lyd" hvis du er så uheldig å komme borti med musepekeren. Jeg skvetter!!

Gjest LoisLane
Skrevet
Jeg hater reklame på nettet, for eksempel på vg.no, som "lager lyd" hvis du er så uheldig å komme borti med musepekeren. Jeg skvetter!!

Så enig. Vg har noen utrolig irriterende rulle ned-reklamer også. Føkker opp hele sida, jo!

Ser sjelden tv, så jeg er helt ute på tv-reklamer - som jeg egentlig liker veldig godt. Nå irriterer jeg meg mest over KG-dama øverst i venstre hjørne. Ikke noe spesielt gæernt med henne, men det er noe med håret hennes som gjør meg lei.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg var lei hun KG dama første dagen jeg så henne. Mange irriterende reklamer her på KG egentlig.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg vet det nå - det er nudelhåret. :forvirret:

Skrevet

Gjensidige sin, den med den gamle skrullingen som babler ivei.

Gjest Ninakanin
Skrevet
Gjensidige sin, den med den gamle skrullingen som babler ivei.

den synes jeg er fin, jeg!

Er som en liten film..et kåseri, om livet.

Men det er også irriterende å se amerikanske program som Oprah, som bærer preg av at de alltid brytes av av reklamene. For de gjentar seg HELE tiden, og sier "we'll be right back" mens du må høre jingle'en deres og se fancy klipp.... :klaske:

Gjest Gitte
Skrevet

Er det ikke storebrand som har de reklamene?

Skrevet

Nei, det er Gjensidige. :bursdag:

Gjest Gjest
Skrevet

Jupp, det er det.

Gjest Gitte
Skrevet

Det er storebrand. Reklamen gikk på tv nå..

Gjest Gjest
Skrevet
Nei, det er Gjensidige.

Se neste gang på reklamen da, smukkas-playboyen. Se også på storebrand.no, så ser du at de vinkler de samme temaene omtrent på samme måte som i reklamen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...