womanpower Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Hei. Kan dere anbefale en god øyekrem til meg på 26 år, har fått litt tørrhetslinjer under øynene.. Ellers er jeg ikke fornøyd med Vichy pga den sveeed, og den rosa tuben fra the body shop gav meg mer mørke ringer. Hørt en del om dermalogica, decleor, md formulations, clarins etc kan være gode? *Takker og neier*
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 Dermalogica sin intensive repair er god http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/2687 Øyekremen til vichy reagerte jeg også på. Fikk brannsår under øynene. Dermalogica har jeg tålt bra, men hvis du kjøper den så ikke ta på mye første gangen. La øynene bli vant til den først. Dermalogica sin er veldig fet, men lett å påføre og trekker fint inn. Mine tørrhetrynker er så og si borte etter jeg begynnte på den (hadde 3 stk under hvert øye).
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Clinique - All about eyes. Finnes på Strawberrynet.
womanpower Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2006 Dermalogica sin intensive repair er god http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/2687 Øyekremen til vichy reagerte jeg også på. Fikk brannsår under øynene. Dermalogica har jeg tålt bra, men hvis du kjøper den så ikke ta på mye første gangen. La øynene bli vant til den først. Dermalogica sin er veldig fet, men lett å påføre og trekker fint inn. Mine tørrhetrynker er så og si borte etter jeg begynnte på den (hadde 3 stk under hvert øye). ← Høres bra ut.... hva er best av MultiVitamin Power Firm eller den du viste? Jeg vil ha vekk tørrhetsrynker så er den linken du viste best for meg?
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Intensive Eye Repair er ganske god, men litt fet, og best om natten. Multivitamin Power Firm er først og fremst veldig silikonholdig, så den glatter ut, men hos meg tørket den ut huden. Ellers kan jeg anbefale Shiseido The Skincare Eye Revitalizer. Gir masse fuktighet, og er i tube, som er en fordel i mine øyne. Mange liker også Force C-øyenkremen til Helena Rubinstein.
womanpower Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2006 Intensive Eye Repair er ganske god, men litt fet, og best om natten. Multivitamin Power Firm er først og fremst veldig silikonholdig, så den glatter ut, men hos meg tørket den ut huden. Ellers kan jeg anbefale Shiseido The Skincare Eye Revitalizer. Gir masse fuktighet, og er i tube, som er en fordel i mine øyne. Mange liker også Force C-øyenkremen til Helena Rubinstein. ← Tusen takk Kjenner du til f.eks Clarins Eye Contur Gel og Clinique All about eyes?......... Jeg har hatt veldig silikonholdnig primer og den tørket skikkelig ut huden min,så tør egentlig ikke å ta sjanse dermalogica multivitamin............... Har hørt mye om Force C til HR.....Får vel se litt på SN
womanpower Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2006 Intensive Eye Repair er ganske god, men litt fet, og best om natten. Multivitamin Power Firm er først og fremst veldig silikonholdig, så den glatter ut, men hos meg tørket den ut huden. Ellers kan jeg anbefale Shiseido The Skincare Eye Revitalizer. Gir masse fuktighet, og er i tube, som er en fordel i mine øyne. Mange liker også Force C-øyenkremen til Helena Rubinstein. ← Tusen takk Kjenner du til f.eks Clarins Eye Contur Gel og Clinique All about eyes?......... Jeg har hatt veldig silikonholdnig primer og den tørket skikkelig ut huden min,så tør egentlig ikke å ta sjanse dermalogica multivitamin............... Har hørt mye om Force C til HR.....Får vel se litt på SN
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #8 Skrevet 8. mai 2006 Jeg er eldre enn deg, men har lite linjer under øynene. Jeg bruker force-c fra HR (når jeg husker å ta på øyekrem). Dette er en veldig lett krem som fukter godt og virker litt avkjølende på huden. Clinique all about eyes er også en lett krem som jeg likte ganske godt, men HR er bedre synes jeg.
womanpower Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2006 Jeg er eldre enn deg, men har lite linjer under øynene. Jeg bruker force-c fra HR (når jeg husker å ta på øyekrem). Dette er en veldig lett krem som fukter godt og virker litt avkjølende på huden. Clinique all about eyes er også en lett krem som jeg likte ganske godt, men HR er bedre synes jeg. ← jeg fant den ikke på strawberrynet, så den er nok ikke så billig på esthetique, parfymeri osv? tipper rundt 400 kr ?
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #10 Skrevet 8. mai 2006 Ja, den koster nok rundt kr 400. Jeg kjøpte faktisk på SN forrige måned. Da kostet den kr 180 . Men det partiet er nok borte.
womanpower Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 8. mai 2006 Ja, den koster nok rundt kr 400. Jeg kjøpte faktisk på SN forrige måned. Da kostet den kr 180 . Men det partiet er nok borte. ← da er den nok populær på SN - jeg får sende mail og spørre..... jeg vil bare bestille på SN siden det er så dyrt å kjøpe her i norge, uansett hmm.... får tenke på HR force eller Dermalogica sin.... *takker* :D
Snupsi79 Skrevet 8. mai 2006 #15 Skrevet 8. mai 2006 www.Strawberrynet.com ← Kan noen forklare meg hvordan man bestiller derfra? Er det mye rimeligere enn i Norge? Hvor mye kan man handle for?
womanpower Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #16 Skrevet 8. mai 2006 Kan noen forklare meg hvordan man bestiller derfra? Er det mye rimeligere enn i Norge? Hvor mye kan man handle for? ← man sparer ca 30 %........... gratis frakt så lenge man handler for under 200 kr!
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #17 Skrevet 8. mai 2006 Cellcosmet Eye Contour Cream er BEST!!! Men den er ganske dyr da, $160...
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #18 Skrevet 14. mai 2006 Slet litt med å finne en krem som passet - er 37 og har egentlig bare behov for å tilføre fukt, ikke så (altfor) mye rynker pt.... Fant en øyekrem hos MakeUp Store som passet meg. Uparfyrmert og med mye fukt. Har også brukt en øyegel fra dem en stund nå, like fin
Gjest Vinga i.i Skrevet 14. mai 2006 #19 Skrevet 14. mai 2006 Biotherm Aquasource Yeux er kjempegod. Lett, trekker raskt inn, virker oppfriskende, lett strammende og avkjølende.
Williams Skrevet 14. mai 2006 #20 Skrevet 14. mai 2006 Hadde samme problemet selv. Det forsvant etter at jeg begynte å bruke Dr. Hauscha øyekrem, den i tube ikke i krukke. De har den på noen apotek og helsekostbutikker. Koster mellom 200-300 kroner og er utrolig drøy i bruk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå