Gjest Anonym nå, kvinne, 24 år Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Hei! Jeg har vært sammen med en gutt i et halvtårstid. Med mine tidligere kjærester har jeg hatt vanskelig for å gjøre det slutt. Jeg har vendt tilbake, for så å gjøre det slutt igjen etter kort tid flere ganger før det virkelig har blitt slutt. Nå vil jeg gjøre det slutt på en pen og ordentlig måte. Jeg og kjæresten har det fint og trivelig sammen i hverdagen, slik at egentlig har jeg ikke hastverk med å gjøre det slutt. Likevel, trives jeg ikke i forholdet fordi jeg stadig setter "oss" framfor "meg", og ikke klarer å ta hensyn til egne behov eller følelser. Jeg føler meg aldri bra nok, og har det tyngre psykisk nå enn jeg hadde før jeg møtte han. Jeg vet ikke om dette er et tegn på at jeg har et dårlig selvbilde (i forbindelse med forhold), eller om det skyldes at jeg og kjæresten er veldig ulike, har forskjellige preferanser og at begge har vanskelig for å forstå og verdsette den andre på den måten motparten har behov for. Uansett... hvordan bør jeg gå fram når jeg ønsker å gjøre det slutt? Kjæresten tror alt er i skjønneste orden, selv om også han ser at vi har utfordringer og ikke har den største troen på forholdet etter diskusjoner etc. Takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Den "peneste" måten å gjøre det slutt på er vel å sette seg ned å fortelle at det er slutt,....og gjerne prøve å forklare hvorfor.? Og for all del,...ikke gå tilbake etterpå for å gjøre det slutt enda en gang. Lykke til....følelser er ikke enkelt :/
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 For en ufattelig idiotisk grunn til å gjøre det slutt. Du burde blitt nonne.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå