Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest maggie
Skrevet

Samboeren min vil ikke at jeg skal ha guttevenner, fordi han rett og slett ikke stoler på meg rundt andre gutter! Vi har vært sammen i tre og et halvt år og jeg har aldri vært utro..

Det er ikke så viktig for meg at jeg vil gå ifra han, men hvordan kan jeg argumentere for å få være venner med gutter??

Han liker forresten ingen av jentevennene mine heller.. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest gotthard
Skrevet

men han kan ha kvinnevenner?

hørt om "på seg selv kjenner man andre"?

neida, er det viktig for deg så stå på krava.

Gjest Gitte
Skrevet

Jeg lot kjæresten bli kjent med mine guttevenner jeg, og jeg ble kjent med hans jentevenner ganske tidlig i forholdet. Før han møtte mine guttevenner var det litt sutring når jeg møtte de, men nå er han helt rolig siden han kjenner de. Funka veldig fint for oss :)

Gjest Gjest
Skrevet

Går da ikke an å nekte den andre parten å ha venner?

At han ikke liker du har guttevenner - det er hans problem.

At han ikke liker dine jentevenner - også hans problem.

Men i et forhold blir gjerne hans problemer også dine!

Har han truffet dine venner - fått mulighet til å bli kjent med de?

Blitt trygge på dine guttevenner?

Høres litt merkelig ut at dere har vært i lag i 3,5 år og at han fremdeles ikke kan stole på deg. Har han lavt selvbilde og prøver å hevde seg over deg?

Syns iallefall du må la han forstå at venner ikke er noe man kutter ut.

Liker du han sine gutte- og jentevenner da?

Skrevet

Han stoler ikke på deg rundt andre grunner - har du spurt han hvorfor han ikke stoler på deg ?

Gjest maggie
Skrevet

da vi ble sammen var vi i samme "gjeng" - denne gjengen har nå splittet opp..

I en lang periode jobbet jeg omtrent døgnet rundt og hadde ikke noe som helst sosialt liv.. han hadde et veldig aktivt sosialt liv, mange venner - meste guttevenner selv.

Nå har jeg endelig tid til annet enn jobb, men har få venner igjen.. to-tre jentevenner og en gutt som også er hans venn (som jeg såvidt får lov å være sammen med fordi denne gutten ikke er spesielt kjekk/pen)

Han har ingen jentevenner, og har bare to-tre guttevenner selv.. Jeg liker dem veldig godt alle sammen, og det går fint å være sammen med dem når han er rundt.

Jeg prøver å skaffe meg flere venner, men jenter liker visst ikke meg.. Får lett kontakt med gutter da.. Har en hemmelig guttevenn, men det er ekkelt å ikke kunne fortelle om det, og vi kan aldri treffes for noe annet enn en kvikk kaffe ..

Han argumenterer med at jeg er "finere og mer sexy enn det jeg tror selv" .. Jeg skjønte ikke den jeg..

Gjest Gitte
Skrevet

Kanskje ikke så rart tilliten ikke er på topp siden du faktisk har en hemmelig guttevenn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...