Gå til innhold

Hørt om 07-06-05?

Fremhevede innlegg

Gjest Skjeggivara
Skrevet

Dette er en interessant organisasjon med noen kjente mennesker - som nå sitter i regjeringen.

Hva synes du om 'avhengighetserklæringen' lansert på Norges uavhengighetsdag?

Vi er avhengige av moder jord.

Vi er avhengige av fellesskapet.

Vi er avhengige av trygghet.

Vi er avhengige av anerkjennelse.

Vi er avhengige av beskyttelse.

Vi er avhengige av tid.

http://www.07-06-05.com/765/1259.htm

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Dette er en interessant organisasjon med noen kjente mennesker - som nå sitter i regjeringen.

Vi er avhengige av tid.

Å vi som er her er avhengig av KG :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Å vi som er her er avhengig av KG :ler:

Det må nesten med på listen :ler:

Gjest Skjeggstarter
Skrevet

Det var meg over

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg husker denne organisasjonen. Det verste var jo at de klarte å karre til seg masse statsstøtte. Og hva har denne organisasjonen bidratt med tilbake til samfunnet? For meg ble dette litt ala verdikommisjonen, dvs bare dill. Vi har mer nyttige ting å bruke pengene våre på her i landet. Men medlemmene i organisasjonen hadde sikkert en fin tid, med snitter og kakespising :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, jeg husker denne organisasjonen. Det verste var jo at de klarte å karre til seg masse statsstøtte. Og hva har denne organisasjonen bidratt med tilbake til samfunnet? For meg ble dette litt ala verdikommisjonen, dvs bare dill. Vi har mer nyttige ting å bruke pengene våre på her i landet. Men medlemmene i organisasjonen hadde sikkert en fin tid, med snitter og kakespising :forvirret:

And in the blue corner we have ... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Her er en liste over organisasjonene som deltok:

07-06-05 tid for forandring, Norges Røde Kors, Kirkens Bymisjon, Aleneforeldreforeningen, Antirasistisk Senter, Antroposofisk Selskap, Blekkulfs Miljødetektiver, Blå Kors Norge, Den norske lægeforening, Den Norske Turistforening, Framtiden i våre hender, Greenpeace, Grønn Hverdag, Human-Etisk Forbund, Kirkens SOS i Norge, Kirkens Sosialtjeneste, Kirkerådet, Kreftforeningen, Landsforeningen for barnevernsbarn, Landsforeningen for hjerte- og lungesyke, Landsforeningen for transkjønnete, Landsrådet for Norges barne- og ungdomsorganisasjoner (LNU), MOT, Nasjonalforeningen for folkehelsen, Natteravnene, Natur og ungdom, Norges Blindeforbund, Norges Bygdekvinnelag, Norges Handikapforbund, Norges Idrettsforbund og Olympiske Komité, Norges KFUK - KFUM, Norges KFUK-KFUM-speidere, Norges Korforbund, Norges kristne råd, Norges Kvinne- og Familieforbund, Norges Naturvernforbund, Norges speiderforbund, Norsk forbund for utviklingshemmede, Norsk Organisasjon for Asylsøkere

Gjest LoisLane
Skrevet

Vi er avhengige av tid.

Næææ... åssen klarte de å finne ut dette?

De har i alle fall ikke klart å forandre livet mitt - som jeg har merket, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...