Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått med en halterneck kjole i dag, og nå er jeg så sinnsykt trøtt i nakken.

Den har ikke vært noe spes stram eller noe..

Føler det slik når jeg går med topper også, føler jeg blir dratt fremover på en måte. Når jeg ser meg i speilet så er ikke holdningen endret eller noe.

Er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Ja, jeg har det slik jeg også når jeg bruker halterneck. Jeg har et slikt nøkkelbånd med adgangskort og div. som jeg bruker på jobb, men det havner i lomma av samme grunn.

Skrevet

Jeg også! Blir kjempesliten. Men jeg greier å bli sliten i nakken av å bruke hårbånd også - tror nakkemusklene mine er oversensitive.

Gjest Skya
Skrevet

Jeg kan kun bruke halterneck i korte perioder av gangen. Dette irriterer meg litt, spesielt på bikinifronten, der liker jeg overdeler med snøring i nakken best. Men nå har jeg kronisk stiv nakke og da.

Skrevet

Jeg også!

Kan det være fordi brystene er for tunge for å gå med det, eller får de med små bryster også vondt? eller er man bare dårlig trent?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har det også sånn! Og det er ikke pga tunge pupper... ;)

Skrevet

Jeg har ikke støre pupper, og jeg hadde bh med plast stropper så kjolen holdt ikke på plass noe..

Det er litt irriterende da jeg ikke finner bikini nå, alle de pene er halterneck og er de ikke det er de jo så dekkende. (brede stropper og store kopper)

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg blir også litt rar i nakken av å gå med halternecks, og det har ingen ting å gjøre med puppestørrelsen å gjøre for å si det sånn... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...