Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky
Skrevet

Men hvordan kan jeg vite at den virkelig er installert??

Var nemlig et par punkter som sto i veiledningen som ikke kom opp, blandt annet skulle maskinen restartes og det skulle komme opp brannmur regler. Dette kom ikke. Men jeg fant igjen filen for sikkerhetspakken.

Finnes det noen måte å få vite at dataen er tilstrekkelig sikker??

Ser jo at ting har skjedd...har mer reklame blandt annet nå..(hadde Norton Security før) Installere noe pop-up eller er det i sikkerhetspakken???

åå, så håpløs jeg er på dette :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
åå, så håpløs jeg er på dette  :sjenert:

Jeg og! Derfor jeg har Mac og en samboer som kan data! ;)

Men har du sjekket på Norton sine sider?

http://www.symantec.com/region/no/

Kan hende du finner noe der, hvis ikke så sitter det mange på KG med gode datakunnskaper. :)

Gjest StoreSky
Skrevet

Altså. Jeg har jo avinstallert Norton...Bør vel heller sjekke på Norman sine sider? Eventuelt chello..?

Og til opplysning: måtte bruke en gammel tråd her på KG for å finne ut hvordan jeg skulle avinstallere Norton! Så takk ukjente menneske som hadde link til en side som hadde verktøy for avinstallering!! :-)

Gjest StoreSky
Skrevet

*dytter opp*

ingen som vet....?

Skrevet

tja, jeg hadde norman... testet den en måneds tid og heiv den rett ut igjen.

den treget ned maskinen så til de grader, oppdaget ikke trusler som AVG fant enkelt. personlig så likte jeg heller ikke innstillingene på den.

Skrevet

Ring Chello..?

Skrevet

Hvis du har MER reklame så er det noe feil. Du skulle ikke hatt reklame i det hele tatt hvis alt var i orden. Spør litt hva du mener med "reklame" også. Vanlig reklame som er på f.eks. vg.no? Eller er desktopen full av ikoner? Eller er det pop-ups det snakkes om?

Gjest Very Victoria
Skrevet

Norman er helt elendig, bytt til Norton.

Gjest StoreSky
Skrevet

Norton må man jo betale for -har brukt min gratis periode. Og andre har hatt god erfaring med Norman. Er bare redd jeg skal ha installert feil slik at hele dataen ligger åpen.

Reklame er slik reklame som her på KG, VG etc. Ikke pop-ups og slikt. Med Norton så jeg ikke reklamen her engang. F.eks Oriflame som er over hele KG for tiden...

Smulemor: hva er AVG?

Skrevet

Det var meg over her.. glemte å logge inn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...