Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hovedhuset er hvitt... lekehytten skal stå på plenen nær huset, skal vi da male det hvitt eller brekke av med å beise i brunt?

I tilfelle brun beis... da vil jeg male vinduer, dør og karmer i hvitt.

Hva synes dere?

en annen ting... ville dere malt lekehytten inni? innbiller meg at en lys blå fardge ville vært nydelig.. har dere forslag til en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det blir finest når lekehytten har samme farge som hovedhuset. Og jeg synes også dere skal male innvendig. Det er vel egentlig det samme hvilken farge som er innvendig. Husker jeg selv fikk velge farge på veggene i mitt lekehus, og det var stas.

Skrevet
Husker jeg selv fikk velge farge på veggene i mitt lekehus, og det var stas.

Ja, hadde snuppa vært større og hatt forståelse for det - skulle hun selvsagt valgt selv;) inntil da, for jeg ha den barsnlige gleden av å velge :sjenert:

Skrevet

Jeg ville også valgt samme farge på lekehytta som på hovedhuset.

Inni ville jag malt i en lys farge, så virker det større. Så kan dere heller ha sterke farger på gardiner etc.

Skrevet

Jeg tror det kan bli veldig fint å beise hytta, men da må den liksom stå til hagen på en måte...

Skrevet
Jeg tror det kan bli veldig fint å beise hytta, men da må den liksom stå til hagen på en måte...

og det gjør det - iallefall også om karmer ol blir malt hvitt. Kan jo nevne at vi vurderer å beise garasjen når den kommer neste år...

Skrevet

Tror nok jeg ville valgt samme farge som hovedhuset, ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...