Gjest care Skrevet 3. desember 2002 #1 Del Skrevet 3. desember 2002 her inne finner dere adressen hvor dere kan sende protestbrevet. http://www.tvnorge.no/nyheter/aktuelt/809708 Her kommer også et forslag til tekst: After seeing the videoclip from Peru on the news here in Norway on Dec. 2, 2002, showing how Peruan military are using dogs in their training of soldiers, I am appalled and shocked how a civilized country can treat their companian animals this way. It doesn't only show a complete ignoranse and lack of empathy for the individual, tortured animals, but also a governments lack of protection for these animals. Instead of treating living animals this way, a civilized government should protect them. What kind of signal does this send to both your own people, and to the rest of the world? I truly hope that these cruel acts do come to a complete stop immediately, and if not, that people all around the world will stop visitting your country and stop buying your products until so has happened. I surely will. Håper at flest mulig kan protesterer mot denne form for mishandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. desember 2002 #2 Del Skrevet 3. desember 2002 Det der er helt J*****!!! At det er mulig. Har sendt protestbrev! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 3. desember 2002 #3 Del Skrevet 3. desember 2002 Har sendt mail ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. desember 2002 #4 Del Skrevet 3. desember 2002 protestbrev sendt ja! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 3. desember 2002 #5 Del Skrevet 3. desember 2002 har sendt mail... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Meg84 Skrevet 3. desember 2002 #6 Del Skrevet 3. desember 2002 har sent.. dette gjør meg sinna... :evil: :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 3. desember 2002 #7 Del Skrevet 3. desember 2002 Åh, kom på noe annet forferdelig i sammenheng med hunder.... I Korea flår de hundene levende, fordi adrenalinet som skapes av redselen til hundene skal gjøre kjøttet "godt" :evil: Det var et program på svensk tv for en stund siden, jeg greide ikke å se det. :cry: Pelsen skulle visst ha blitt solgt etterpå også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. desember 2002 #8 Del Skrevet 3. desember 2002 :evil: :evil: :evil: Har sendt mail........ :evil: :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. desember 2002 #9 Del Skrevet 3. desember 2002 :evil: Jeg har sendt min protest ...det er det MINSTE vi kan gjøre :evil: Lille Meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. desember 2002 #10 Del Skrevet 3. desember 2002 Så herlig at det er så mange som engasjerer seg. Håper alle de som skrev i den andre tråden om dette tema, skriver et protestbrev til ambassaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 3. desember 2002 #11 Del Skrevet 3. desember 2002 shantee: katter også, jeg blir helt gal. kommer ALDRI til å reise til kina, av frykt for å få se noe jeg ikke orker å leve videre med.... kinesere er iallefall et grotesk forkeslag. i spania henger de hunder levende for sportens skyld (var på nyhetene i sommer). i tillegg til okseløp og tyrefekting. JÆVLA JÆVLA JÆVLA JÆVLA folk!!!! jeg orker snart ikke mer av slik mishandling. selv er jeg vegetaraner også pga slike ting. mail er sendt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. desember 2002 #12 Del Skrevet 3. desember 2002 Kanskje jeg skal prøve å finne programmet som kan sende opptil 10 000 mailer per minutt? Husker ikke hva det heter, men det er vel det minste jeg hadde ønsket jeg kunne gjøre...... :evil: :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 3. desember 2002 #13 Del Skrevet 3. desember 2002 CARE.- kan du legge ut mail adressen UTEN bildene? jeg orket ikke gå inn på linken.... klarer ikke se bildene. men jeg vil sende mailen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. desember 2002 #14 Del Skrevet 3. desember 2002 CARE.- kan du legge ut mail adressen UTEN bildene? jeg orket ikke gå inn på linken.... klarer ikke se bildene. men jeg vil sende mailen. Her: [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 3. desember 2002 #15 Del Skrevet 3. desember 2002 hmm den virker ikke, det gjorde heller ikke den på tvnorge side (måtte inn allikevel). jeg VIL SENDE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. desember 2002 #16 Del Skrevet 4. desember 2002 Det har jo begynt å skje ting allerede!! På grunn av sånne som oss, som sender protestbrev!! :D Så på nyhetene i går, at TVN hadde fått masse protestbrev, og også den peruanske ambasaden i sverige, og nå "tvinges" de til å se på det!! Jeg har alltid vært litt usikker på om disse protestbrevene egentlig blir hørt, og nå har jeg fått troen på at de gjør det!! Det gir oss alle en mulighet til å GJØRE NOE når vi ser behandling som ryster oss!! :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. desember 2002 #17 Del Skrevet 4. desember 2002 Det har jo begynt å skje ting allerede!! På grunn av sånne som oss, som sender protestbrev!! :D Så på nyhetene i går, at TVN hadde fått masse protestbrev, og også den peruanske ambasaden i sverige, og nå "tvinges" de til å se på det!! Jeg har alltid vært litt usikker på om disse protestbrevene egentlig blir hørt, og nå har jeg fått troen på at de gjør det!! Det gir oss alle en mulighet til å GJØRE NOE når vi ser behandling som ryster oss!! :D :D :D Jippi - så herlig. Så ikke på nyhetene i går, men hvis dette stemmer, så håper jeg folk fortsetter i dag å skrive protestbrev. Please. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #18 Del Skrevet 4. desember 2002 Nå har også jeg sendt. Håper at det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. desember 2002 #19 Del Skrevet 5. desember 2002 Kjære snille mennesker- vært så snill (nå som det er jul) og skriv et protestbrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
[virtual] Skrevet 5. desember 2002 #20 Del Skrevet 5. desember 2002 Ja, nå har jeg også sendt protestbrev... Synest dette er forferdelig. Ble ret og slett kvalm da jeg leste avisen... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå