Gå til innhold

Snorløs støvsuger?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Finnes det andre typer støvsugere uten ledning enn de små, oppladbare? Jeg har sett sånne støvsugere som egentlig er en smulestøvsuger, bare med langt skaft, men jeg er ute etter mer kraftige saker.

Jeg vil så gjerne ha helt lyse gulv også når vi flytter, sambo nekter og påstår det er upraktisk. Så hvis jeg finner en støvsuger som er veldig lett å bruke... :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har denne.

Har den i boden rett ved siden av kjøkkenet, og den brukes VELDIG ofte. :hjerter_rundt: Glad jeg ikke bare kjøpte den håndholdte versjonen..

Denne er bare 900W, så den er svakere enn en vanlige støvsugere, men ærlig talt synes jeg denne holder for det meste. Drar ikke frem den skikkelige støvsugeren spesielt ofte.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva var prisen, sånn cirka? :)

Svart hund+lyse gulv=støvsuging

Gjest gjest1
Skrevet
Hva var prisen, sånn cirka? :)

Svart hund+lyse gulv=støvsuging

1495 på elkjøp, men ser de ikke selger den mer..?

Den er genial, og rødfargen er jo ikke til å forrakte heller :)

Skrevet

Jeg har sett den, og har hatt kjempelyst på den (så greit å slippe ledninger!), men mener jeg spurte her på KG (eller var det IRL? :ler: ) om anbefalinger, og da var det noen som sa at denne til Electrolux ikke var noe bra? :klø:

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har sett den, og har hatt kjempelyst på den (så greit å slippe ledninger!), men mener jeg spurte her på KG (eller var det IRL? :ler: ) om anbefalinger, og da var det noen som sa at denne til Electrolux ikke var noe bra? :klø:

Spørs vel hva man er ute etter. Denne er som sagt bare 900W, og det er jo mye mindre enn vanlige støvsugere har. Duger ikke til tepper mao. Men til støv, hår og brødsmuler holder den i massevis.

Den håndholdte delen bruker jeg så godt som aldri.. Hadde dermed veldig flaks som kjøpte denne, var egentlig håndholdt støvsuger jeg var ute etter.

Gjest Gjesta
Skrevet

Høres ut som perfekt for det bruket jeg etterlyser. Jeg liker ikke tepper på gulv uansett, men den vil i hvertfall fjerne hundehår, sand og brødsmuler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...