Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hipsters
Skrevet

Leser du meldingene på din kjære sin mobil?

Gjorde det noen ganger i begynnelsen av forholdet for å finne ut om han var til å stole på.. Hmm noe han i grunn ikke var. Så gjorde jeg det når jeg var gravid og sjalu og paranoid, ble kjempe skuffet og lei meg over div. meld fra div "venninner."(som jeg ikke visste han hadde en gang)

Har sluttet med det fordi det knuser meg og det vil nok ødelegge forholdet hvis jeg finner ut at han fortsatt juger om hvem han har kontakt med.

Og det er en situasjon jeg ikke ønsker siden vi har en sønn på 2 år.

Jeg bare er godtroende og naiv så lenge det går...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Nei. Så dypt håper jeg aldri jeg synker.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Nei, har ingen grunn til det.

Men hadde jeg hatt en grunn, så hadde jeg gjort det.

Skrevet

Nei. De eneste meldingene jeg leste på hans mobil var dem han selv viste meg.

Gjest Bassanova
Skrevet
Leser du meldingene på din kjære sin mobil?

Gjorde det noen ganger i begynnelsen av forholdet for å finne ut om han var til å stole på.. Hmm noe han i grunn ikke var. Så gjorde jeg det når jeg var gravid og sjalu og paranoid, ble kjempe skuffet og lei meg over div. meld fra div "venninner."(som jeg ikke visste han hadde en gang)  Har sluttet med det fordi det knuser meg og det vil nok  ødelegge forholdet hvis jeg finner ut at han fortsatt juger om hvem han har kontakt med.

Tror du skal være litt forsiktig med å stemple han som rundbrenner og utro og det som verre er, bare fordi han har noen meldinger fra jenter han ikke har fortalt deg om på mobilen sin. Selv om jeg har kjæreste, er jeg forsiktig med å buse ut hvis jeg har besøk av venninner. Føler det er så mye enklere å bare ikke nevne det, fremfor å si noe som antakeligvis bare vil gi henne et lite snev av sjalusi. Og jeg ville aldri vært utro mot henne, så jeg føler egentlig ikke at det er noe galt. Men ta det opp med ham dersom det plager deg så. Antakeligvis er det bare en storm i et vannglass som du har pisket opp.

Skrevet

NEI: Håper jeg ikke kommer opp i den situasjonen hvor jeg føler at jeg må heller!

Gjest Hipsters
Skrevet

Han vet at jeg har gjort det, jeg fortalte det hver gang fordi jeg måtte jo spørre hvorfor han holdt disse venninne skjult for meg. Det stod ting som at han tenkte på de og de spurte om de skulle treffes ++

Han leste også på min fant jeg ut etterhvert, men han var ikke ærlig nok til å fortelle dette til meg. Huff når jeg skriver dette forstår jeg at vi stoler sannelig ikke mye på hverandre.. Visste det fra før da men. Ser ikke bra ut svart på hvitt nei. :grine:

Kanskje på tide og ta den alvorspraten vi stadig utsetter.

Gjest 1111
Skrevet
Nei, har ingen grunn til det.

Men hadde jeg hatt en grunn, så hadde jeg gjort det.

Sier meg enig.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg har gjort det før, men ikke med min nåværende kjæreste.

Grunnen til at jeg gjorde det med eksen var fordi plutselig ble mobilen kjempehemmelig, og han tok den med seg overalt, blant annet på do, inn på badet når han skulle dusje + at han alltid hadde mobilen på lydløs, men nektet for at det var noe han skjulte. En dag fikk jeg lest litt på mobilen hans uten at han merket det og fikk alle mine mistanker bekreftet, så jeg er glad jeg gjorde det uansett hvor umoralsk det måtte være!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sniktitter ikke, men leser ofte meldingene på mobilen hans. Han vet at jeg gjør det, og han kan godt lese mine også.

Grunnen til at jeg leser hans (før jeg blir stemplet som sjalu, mistroisk og kontrollerende) er at han er utrolig dårlig til å huske å gi meg beskjeder. Om jeg ikke leser meldingene kan det fort hende at han opplyser meg en time før vi skal bort på middag at vi er bedt bort, eller han glemmer å fortelle at "Per" har fått kjæreste. Han synes det er helt greit at jeg leser, så slipper han å huske på alt. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja klart jeg gjør. Hun skal da ikke ha noe privatliv

Gjest singel!
Skrevet
Jeg har gjort det før, men ikke med min nåværende kjæreste.

Grunnen til at jeg gjorde det med eksen var fordi plutselig ble mobilen kjempehemmelig, og han tok den med seg overalt, blant annet på do, inn på badet når han skulle dusje + at han alltid hadde mobilen på lydløs, men nektet for at det var noe han skjulte. En dag fikk jeg lest litt på mobilen hans uten at han merket det og fikk alle mine mistanker bekreftet, så jeg er glad jeg gjorde det uansett hvor umoralsk det måtte være!

Av samme grunn leste jeg eksens meldinger, å jaggu var mine mistanker berettiget du... :overrasket:

Var verdt bryet for å si det sånn, og angrer ikke ett sekund. Men jeg ser ikke noen grunn for at jeg skulle gjøre det igjen hos neste kjæreste så lenge jeg føler at jeg kan stole på han og er trygg på at han moralen i orden ;)

Gjest -eline-
Skrevet

Gjør ikke det (annet enn når han får melding og han ber meg om å lese den opp til han hvis han er opptatt med noe)... men gjorde det en gang i begynnelsen av forholdet, han sa han hadde fått melding fra x-dama og jeg "måtte" bare sjekke om den var så uskyldig som han gav utrykk for. Fikk skikkelig dårlig samvittighet etter at jeg hadde gjort det, og fortalte han det... Han lo heldigvis bare av meg :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg gjør faktisk ikke det.

Dem som spionerer på kjæresten på den måten, er skikkelige tapere i mine øyne.

Skrevet

Nei, det vil jeg kalle nokså uærlig... :forvirret:

Skrevet

Jeg sniktitter ikke, men jeg leser meldingene på mobilen til partneren min og vice versa. Leser aldri for å "sjekke" hverandre og jeg tror ingen av oss har lest alle meldingene. Rett og slett for at vi leser de meldingene vi har behov for (ofte praktiske opplysninger fra venner, familie etc). Vi svarer på meldinger for hverandre også.

Skrevet

Samme her! :Nikke:

Men, da er kjæresten min også til stede...

...eller er klar over at jeg gjør det...

Det er jo ikke bare "potensiell-utroskap" en kan finne på mobilen...men, hva om kjæresten planlegger en overraskelse for deg, eller no...?

Litt kjedelig å ha lest meldingene da... :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...