Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

nei ikked spør, la heller hu si det om hun mener det.

du er jo ekstremt tøffel om du begynner og mase om hvordan du kan forandre deg uten at hun har hintet på at du burde forandre deg.

og du, ikke brå forandr deg heller, da trur hun at noe er galt osv.

det skall itte værra lett serru:-)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan skal man utfordre dama da? Være mindre tøffel :)

Går det bare på det verbale, meninger og diskusjoner?

eller noe annet? F.eks. foreslå forslag til hva man kan finne på sammen, i steden for å bare sitte hjemme ?

PS: er snart 20. :riste:

• Liker 1
Gjest Binna
Skrevet

Det holder vel å ha sitt eget liv, i tillegg til det dere har sammen. At du ikke slipper alt du har i hendene hver gang hun knipser med fingrene..

Skrevet

Du kan ikke bare plutselig snu helt om på stilen, og prøve å være en du tror hun vil like bedre enn den du er nå.

Et eller annet ved deg har hun jo falt for - vær den gutten!

Si det du mener, selv om det kan oppstå konflikter av det - det er bare sunt. Ikke forsak dine venner og interesser.

Og IKKE mas og spør henne om hun synes du er en tøffel eller hvordan hun vil du skal være.

Har hun sagt noe om at du er tøffel siden du lurer på dette? Hva fikk deg til å tenke på det?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har også en tendens til å bli altfor snill i et forhod, og det er mange menn som utnytter dette. Mitt inntrykk er at menn ikke liker snille damer. Jo snillere du er , jo mere utnytter de det. Er drittlei av at det skal være sånn. Jeg må virkelig jobbe med meg selv for å bli mer bestemt. Jeg tror du bare må bestemme deg for at du ikke finner deg i alt, og setter foten ned tidlig i forholdet ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Den som lar partneren bestemme alt og ikke tør å ha egne meninger av frykt for konflikter er tøffel/dørmatte.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis man er litt tøffel, og hun har mistet litt av interessen.

hvordan skal man utfordre dama, få henne mer interessert ?

• 3 år senere...
Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Jeg begynner egentlig å bli dritt lei. Har vært i ett forhold i over ett år, jeg har ALDRI kranglet med hun, men hun krangler ofte. PGA dette og mere, har alle begynt å kalle meg en tøffel! Og hvær gang jeg hinter til henne at jeg blir kalt en tøffel av folk, og sier hva som menes med en tøffel, blir hun drit sur på MEG!

Skrevet
Hvordan er egentlig tøfler? Er det de som aldri er er uenige med partneren?

Jeg tror jeg er blitt litt tøffel.

Hvordan skal jeg bli mindre tøffel? Jeg vil være en mellomting, en som har litt utfordring. Hvordan skal jeg da være?

Dette ble kanskje teit skrevet. :overrasket:

dette innlegget er jo så søt!!!

skulle gjerne trykket deg til brystet. du virker som en kjempesnill person.

men jeg forstår at du ikke er sikker på om du trives i rollen.

det er jo viktig at du er lykkelig o forholdet og at interessene dine er ivaretatt.

men kanskje du trives jo i denne rollen, men frykter bare hva andre synes om det.

hvis det er sånn, da bare vær stolt og tilfreds med det. samme hva andre tenker.

Skrevet
Tøffel er usexy!

Jeg klarer ikke gutter som ikke utfordrer meg. Med det mener jeg de som sitter og er enig i alt jeg sier/snakker meg etter munnen, selv om de i utgangspunktet mener noe annet - bare for å behage meg (tror de). De som kutter kontankten med sine kompiser og plutselig ikke lenger dyrker sine interesser, men bare meg. Jeg vil ha en selvstendig kar med et liv (som han hadde før vi møttes, ellers hadde jeg aldri falt for han)- ikke en som sitter i sofakroken, logrer og spør hvor høyt han skal hoppe om jeg hadde bedt han om det.

Vær den gutten jeg falt for!

Jeg har vært borti slike gutter, og de kjeder meg. Jeg mister interessen på et øyeblikk.. og kan tilogmed være litt ond bare for å se hvor langt de er villige til å gå, mens jeg håper de skal gjøre motstand.. om de ikke gjør det så er de ikke noe for meg.

Hvordan vil du at din kjæreste skal være? synes du det er spennende at hun/han f.eks kaster alt hun har i hendene om du ber henne om det?

Hold kjeft din apekatt. De du beskriver er en stalker eller forguder eller hva jeg nå skal kalle det. En tøffel er en som nikker med hodet når dama hever stemmen bare for å slippe en lang krangel. Kjenner flere tøfler og vurderer faen å gå samme veien. Virker som det funker bra for dem

Skrevet

En tøffel er en norsk mann i forhold mec en norsk kvinne anno 2009. Tragisk nok så er samtlige norske menn tøfler i større eller mindre grad .Glad jeg er 2. gen. inv fra Polen der vi faktisk fortsatt tror på det tradisjonelle kjønnsrollemønsteret. Norske menn må vokne å se hva som faktisk skjer. Kvinner i dag er ikke noe anerledes mot menn enn hva menn var mot kvinner for 50 år siden. De kommer her og sakte overtar og har krav etter krav aom mennene smilende må innfri. Feminister som gnelder om kvinnelige toppledere, hvorfor gnelder de ikke om kvinnelige gruvearbeidere og fiskere?

Nå må dere norske menn vokne å se at feminisme og dagens norkse kvinne ikke holder på med annet enn en sakte overtagelsesprosess. De er ikke for like rettigheter, de er for kvinnelig overtak. I polen kommer dette aldri til å skje, eller noen andre ikke-vestlige europeiske land. Fordi vi ser hva som skjer her nå, og norske menn - dere fortjener faen ikke kalle dere menn! I kveld skal dere være mann for engang skyld og vise den der feite traskesugga deres hvem som faktisk bestemmer, og om hun våger å heve stemmen sin så får hun sove på soffaen.

Skrevet

jeg synes at det ALLER VIKTIGSTE er at både mann, kvinne og evtl barn trives. begges interesser og ønsker må ivaretas. det må være en balanse. hvordan det ser ut konkret er jo veldig opptil hver enkelt par. det varierer så voldsomt hva folk trives med.

synes ikke det er riktig å være tøffel når man ikke får behovene sine ivaretatt. men hvis man virkelig feks ikke bryr seg om fargen på veggen kan det jo være greit å overlate henne avgjørelsen. og omvendt får sin vilje noen ganger når det er det samme for henne.

balanse, folkens, balanse

Skrevet

Noen damer elsker jo tøfler da også.. Er ikke alle som vil ha de utfordrende guttene hele tiden. Noen liker jo å planlegge alle middager, alle ferier, hvordan huset skal se ut, nårtid man skal få barn, hva man skal se på tv etc. etc.

Jeg har slike venninner med tøfler, og det er så kjedelig å henge med dem. Egentlig er det likegyldig om mannfolket er med eller ikke, fordi er jo hun som bestemmer ALT! Men de ser jo ut til å like det..

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg mener en tøffel er en person som gjør alt kjæresten ber en om. Vil personen dette selv er han/hun ikke tøffel ovenfor kjæresten sin. :jepp:

Gjest norsk og deilig
Skrevet

En tøffel er en norsk mann i forhold mec en norsk kvinne anno 2009. Tragisk nok så er samtlige norske menn tøfler i større eller mindre grad .Glad jeg er 2. gen. inv fra Polen der vi faktisk fortsatt tror på det tradisjonelle kjønnsrollemønsteret. Norske menn må vokne å se hva som faktisk skjer. Kvinner i dag er ikke noe anerledes mot menn enn hva menn var mot kvinner for 50 år siden. De kommer her og sakte overtar og har krav etter krav aom mennene smilende må innfri. Feminister som gnelder om kvinnelige toppledere, hvorfor gnelder de ikke om kvinnelige gruvearbeidere og fiskere?

Nå må dere norske menn vokne å se at feminisme og dagens norkse kvinne ikke holder på med annet enn en sakte overtagelsesprosess. De er ikke for like rettigheter, de er for kvinnelig overtak. I polen kommer dette aldri til å skje, eller noen andre ikke-vestlige europeiske land. Fordi vi ser hva som skjer her nå, og norske menn - dere fortjener faen ikke kalle dere menn! I kveld skal dere være mann for engang skyld og vise den der feite traskesugga deres hvem som faktisk bestemmer, og om hun våger å heve stemmen sin så får hun sove på soffaen.

Norske menn er skikkelige menn, de tør å vise omsorg, de tør å vise følelser og de tør å være menn. De er ikke endimensjonale machomenn som kun er opptatt av å vise hvem som er sjefen. Jeg elsker min norske mann som har sine meningers mot, ingen tøffel det jeg har i huset. :rodmer:

Så back to Polen med seg :gjeiper:

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Gjest Daniel
Skrevet

Norske menn er skikkelige menn, de tør å vise omsorg, de tør å vise følelser og de tør å være menn. De er ikke endimensjonale machomenn som kun er opptatt av å vise hvem som er sjefen. Jeg elsker min norske mann som har sine meningers mot, ingen tøffel det jeg har i huset. :rodmer:

Så back to Polen med seg :gjeiper:

Enig i Polen. Han har helt rett. "Dra tilbake til Polen? Er du frekk eller? Ikke tro at selv om Norge har penger osv. så er den norske kulturen så høyt oppe. Du gir de vibbene med innlegget ditt at du vil kontrolere, så blir du lei typen din om 2 år. blir sammen med en latino/bosnier og klager over at du er blitt såret. Nei skjønt det, og det er jeg glad for. Norske jenter må settes på plass, og gjør man det i kombo med å være snill og orntlig så vil de ikke gjøre det slutt men sette pris på deg faktisk. Jentene vet ikke hva de vil, guttene må vite det for dem. Jenter er jenter og sånnn er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...