Amanlis Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Tok årets første is i dag. Krone is med sjokolade fra Diplom is er og blir favoritten min. Faller alltid tilbake til den jeg. Hvilken er din favoritt?
Gjest Emera Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 Sandwich. Det er faktisk den eneste jeg synes om. Utenom saftis når det er skikkelig varmt, da.
Jasmin Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 I saft-is humør: Lollipop I sjokolade/søtt humør: Daim-is
Gjest Gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Saftis spiser jeg aldri. Kommer alltid tilbake til kroneisen jeg også.
Leanne Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 saft is spiser jeg aldri.. Kroneis med pistasje eller sjokolade er nok mine favortitter. Også softis da!
Grooo Skrevet 7. mai 2006 #6 Skrevet 7. mai 2006 Gigant og kronesis med jordbær (Diplom-is) Pigelin i Sverige. Litersbokser er Lidl sin vaniljeis best
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. mai 2006 #7 Skrevet 7. mai 2006 Sans sin nye med eple, kanel og pinjekjerner. Når det ikke er italiensk gilato å få tak i da, selvsagt
Gin Tonic Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 Smakte for noen år siden en is fra Mövenpick(tror jeg) som het Pecan Nuts Kick (?) Noen som vet om den fortsatt eksisterer. Beste isen jeg har smakt i mitt liv. Ellers syns jeg italiensk is på isbar er aller aller best. Men jeg slår meg forsåvidt til ro med en helt ordinær båt-is for den del! GT
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #10 Skrevet 7. mai 2006 Jeg er ikke så glad i is, men Gullpinne er ganske god
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2006 #11 Skrevet 7. mai 2006 (endret) Crème Classic fra Hennig-Olsen av is på pinne. Og den med strawberry cheesecake som jeg ikke husker hvem som lager Endret 7. mai 2006 av Tocogo
Arkana Skrevet 7. mai 2006 #13 Skrevet 7. mai 2006 Ekte italiensk iskrem, Häagen-Dazs eller Ben & Jerry (som man dessverre ikke får i Norge) er de jeg liker best av kjøpeiskremene, men hjemmelaget iskrem er aller best. Mövenpick Maple Walnuts er også veldig god.
Saeria Skrevet 7. mai 2006 #14 Skrevet 7. mai 2006 Er i grunnen veldig glad i is. Av saftis foretrekker jeg lollipop. Fløteis: Kroneis, Gigant, Båtis, sandwich og snickers. Når jeg er på stamcaféen min der i mot, unner jeg meg ekte italiensk Gelatto.
Gjest -eline- Skrevet 7. mai 2006 #15 Skrevet 7. mai 2006 Hjemmelaget is slår alt! Gleder meg til å mekke masse is i sommer! Skal man kjøpe så er Ben & Jerry's det beste!....uansett smak! ...kommer til å savne den når jeg flytter hjem til Norge ja! Heldigvis så finnes Häagen Dazs i Norge, deres Strawberry Cheesecake er tilogmed bedre enn Ben & Jerry's! (og da er den god da ). Men de er jo uhyre dyre...
Krista83 Skrevet 7. mai 2006 #16 Skrevet 7. mai 2006 Hos meg går det i sommeris, men jeg plukker av sjokoladen på den... Av en eller annen grunn liker jeg ikke sjokolade på saftis..
Anglofil Skrevet 8. mai 2006 #18 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Daim kuleis, vanlig sjokoladeis og jordbær sorbé. Mvh Yvonne Endret 8. mai 2006 av yvonne
Fortuna Skrevet 8. mai 2006 #19 Skrevet 8. mai 2006 Jeg liker best Saft-is, og favoritten er Lollipop.
Hubble Skrevet 8. mai 2006 #20 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Italiensk sitronis fra Dolce Vita ← mmmm...enig.. iskrem fra Dolce Vita er godt, særlig sjokoladevarianten. Liker også softis, og pæreisen til Diplomis. Endret 8. mai 2006 av Hubble
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå