Gå til innhold

Jif vindusvaskesett, hva koster det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen påstår at det hadde vært så MYYYYE artigere å vaske vinduer hvis han fikk dette settet de reklamerer for på tv... *sukk*

Jeg så det på REMA her om dagen, men det stod ikke noen pris der og så glemte jeg å spørre i kassa.

Noen som vet sånn ca. hva det koster?

Og som har prøvd det og virkelig kan bekrefte at det ER morsommere å vakse vinduer med det?

Gjest Hilde K S
Skrevet

Mener at det koster ca 300,-

Jeg tror faktisk jeg kommer til å kjøpe det.

Skrevet (endret)

299,- på Coop.

Jeg liker veldig godt å vaske med vindusmopp og nal. Har brukt det tidligere med ei vanlig bøtte. Det var litt krøkkete fordi jeg måtte snu den for å få den våt på hele. Så det er jo mye enklere med ei avlang bøtte. Jeg skal kjøpe meg et sånt sett jeg og, men jeg har akkurat pussa alle vinduene.

Endret av Ireth Carnesir
Skrevet

Jeg vurderte og kjøpe den, men rygget da jeg så prisen. 299. :klaske: Gikk rett hjem og laget meg godt vann og begynte å vaske vinduene på "gamlemåten" - ble så fint så.

Skrevet

Det inneholdt ikke noe såpe, sant?

"Kun" bøtta og de der nalene?

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Det inneholdt ikke noe såpe, sant?

"Kun" bøtta og de der nalene?

Det stemmer.

Bøtta med de forskjellige tingene oppi.

Såpa koster ca 40 kr. Det skal en kork i per gang. Så den holder lenge.

Jeg kjøpte for en stund sidn og tok den i bruk i helga. Jeg synes det var veldig lett å få vasket vinduer med den.

Skrevet

Ran på høylys dag. Dette koster det maks 10-20 kr pr. sett å få produsert i Kina.

Gjest gjest1
Skrevet

En plastbøtte, en nal og en mikrofiberklut til 300 kroner?? Herregud..

Skrevet

Nettopp :ler:

Skrevet
Ran på høylys dag. Dette koster det maks 10-20 kr pr. sett å få produsert i Kina.

Sant, sant...

Kanskje jeg skal få venninna mi som jobber i Beijing til å spore opp fabrikken og ta med noen hjem til oss billigere? Hehe...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

My thoughts exactly! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Vi kjøpte det for noen uker siden. Dyrt, men alt som kan få meg eller gemalen til å vaske vinduer er nesten verdt pengene... Vi er fornøyd, og gemalen har aldri vasket så mye vinduer som nå.

Settet innholder: "Spesielt egnet" vaskebøtte, microfiber klut, samt forvasker og vindusnal som begge kan festes på Jifs moppeskaft

Fra http://www.lilleborg.no/eway/default.aspx?...:0:7281:1:::0:0

"Jif Vindu System er testet hos Teknologisk Institutt (TI). I rapporten fra TI heter det blant annet: "Fra TI sin side kan det meldes om at settet ut fra en totalvurdering er idéelt til formålet, og at det neppe finnes tilsvarende produktsett på markedet i dag som har så fleksible og komplette løsninger til hjemmemarkedet. Produktene tilfredsstiller kravene til TI-fakta."".

Skrevet

Jeg har også kjøpt dette settet (og ja jeg syns det var litt dyrt), men det var jo en drøm å vaske vinduer, og de ble renere enn noen gang :)

Nå brukte ikke jeg den Jif såpa. Har alltid brukt nylonvask, og kommer til å fortsette med det.

Skrevet

Jeg synes også det var litt dyrt, men hvis det er bedre enn !alt det andre" så kunne jeg gjerne ha kjøpt det.

Noen flere erfaringer med dette settet? :)

Skrevet

Det er dyrt, men veldig bra! Mamma hadde kjøpt det, og tror jammen jeg skal gjøre det også..

Annonse
Skrevet

Har vurdert det, ja...

Foreløpig holder mitt mere fornuftige jeg meg tilbake.

Minner meg på alt det andre de har reklamert for,

hvor ting skulle bli så mye enklere med...

Som jeg også har kjøpt. :forvirret:

Men det blir da vel ikke så mye enklere ?

Vinduet og gulvet må vaskes av oss alikevel,

det gjør seg fremdeles ikke selv. Eller ?

Hva var det som gjorde dette vindu-settet til det helt store da ?

Gjest Gjest
Skrevet

Hva var det som gjorde dette vindu-settet til det helt store da ?

Mikrofiber? At alt har matchende farge så det ser proft ut? Ellers tror jeg det er en vrioppløsning som sikkert er grei.

Ikke noe for meg, vi har sprosser på vinduene (gammelt hus) og har lite bruk for nal. Mikrofiberkluter i god kvalitet har de på Biltema for en tiendel av prisen.

Skrevet

Så i reklamen fra ICA maxi at der koster det 279,- og kr 29.90 for såpen.

Gjest Gjest
Skrevet

kjøper heller en mikrofiberklut på europris til en tier, nal har jeg og at jeg må dyppe nalen med trekket to ganger i bøtta i stedet for en har ikke allverden å si for meg. rent blir det uansett...

Skrevet

Jeg bruker et gammelt glasshåndkle i lin jeg.

Men hadde nok kjøpt denne saken hvis jeg fremdeles holdt til der jeg bodde før. Rett ved traffikkåre og vindusvask minst en gang i måneden. Nå er det et par-tre ganger i året. Herlig :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...