Baby Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Trenger tips når det gjelder lip gloss. Skal ha en ny en, men vet ikke hvilken jeg skal gå for. Jeg er lys og blåøyd. Kler lyse pasteller og klare farger. Vil ha en med litt glans i, og som ikke blir borte med en gang. Hva anbefaler dere?
Mint Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 (endret) Jeg liker glossene til YSL. Pene farger og ikke så klissete slik som Juicy Tubes, for eksempel. Jeg har selvfølgelig mistet den jeg hadde, og husker ikke navnet på fargen. Men den var ganske, veldig rosa i tuben, men ikke veldig pigmentert på leppene. Kald, pen rosa farge. Kler sikkert deg godt Endret 7. mai 2006 av Mint
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Fant denne lipgloss-testen: http://expressen.se/index.jsp?a=237552
Søtpotita Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Jeg liker glossene til YSL. Pene farger og ikke så klissete slik som Juicy Tubes, for eksempel. Jeg har selvfølgelig mistet den jeg hadde, og husker ikke navnet på fargen. Men den var ganske, veldig rosa i tuben, men ikke veldig pigmentert på leppene. Kald, pen rosa farge. Kler sikkert deg godt ← Er einig i dette, eg har den raude og den rosa som er å finna på Strawberrynet.
Dagensdiva Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 MAC- sine liglosser skal visst være veldig gode..er lei av juicy tube jeg..bruker mest glam shine or silkgloss(billige er de også) koster rundt 120..
Søtpotita Skrevet 7. mai 2006 #6 Skrevet 7. mai 2006 Fant denne lipgloss-testen: http://expressen.se/index.jsp?a=237552 ← Bra test
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Sjekk ut www.blush.se - FatLips gloss er kjempefine Den kommer kun i 3 farger men er mer som vanlig lebepomade enn gloss som Jucytube el. Fin fukt og fin farge, sitter lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå