Gå til innhold

Glede kjæresten min

Luckygirl

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Typen min har akkurat fått seg ny jobb og jeg vil gjerne glede han skikkeli! Ikke bare fordi han har fått ny jobb, men fordi han er her for meg og for å vise hvor mye han betyr for meg!

Har noen noen tips om hva jeg kan gjøre?

På forhånd takk!

KOZ icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Luckygirl den 2002-03-18 12:45 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp roser til ham. Ta med ut på en bedre middag eller kjøp noen teaterbilletter. det er selvsagt mye dere kan gjøre. Men bare du kjenner han og vet hva han setter pris på.

KOs dere. icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke kjøpt blomster. En god kamerat av meg fikk det av kjæresten sin, og han følte det veldig sårt. Han skjønnte at hun gjorde det for å være snill, men han følte likevel at hun irettesatte ham for at ikke han hadde kjøpt nok blomster til henne. Selvfølgelig reagerer ikke alle gutter likt, men for å være på den sikre siden, ville jeg prøvd å finne på noe annet.

Noe som gleder mest er dersom det du gjør fanger opp en spesiell interese han har. Er det en konsert, teater, kino el.lign du vet han vil sette spesielt pris på å oppleve, så kjøp biletter og overrask ham. Dette er jo også lett å kombinere med et resturantbesøk.

Det går også an å gi en gave som nettopp han ville sette stor pris på (for meg ville det være naturlig å kjøpe musikk, bøker, spill osv.)

Eller du kan kjøpe et kort og skrive hva han betyr for deg, og la han finne det i pstkassa (hos oss er det stort sett jeg som får post, så han blir så glad når det er noe til han der, i tillegg blir han enda gladere når han finner ut hva det er!)

En ting jeg gjorde til Valentines dagen var å kjøpe en liten eske, og oppi der la jeg lapper der jeg skrev positive egenskaper han har og hva han betyr for meg. Så sa jeg at han kunne ta frem en lapp dersom han var litt sliten og lei en dag, eller dersom jeg var overarbeidet og ikke klarte å gi uttrykk for hvor verdifull han var for meg.

håper dette inspirerte deg til å finne på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...