aline Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #21 Skrevet 9. mai 2006 har tenkt på det, men siden jeg leier så er jeg litt usikker på om det er ok at jeg lager såpass hull der. men skal innom storo på vei hjem fra dagens trim, titte litt hos de forskjellige der inne og se om jeg finner noe. finner jeg noe som f.eks kan stiftes fast i karmen så satser jeg på det, for de bittesmå hullene etter stifter må gå bra. har fått masse bra tips, så jeg har litt å se etter.
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2006 #22 Skrevet 9. mai 2006 Du kan jo også finne noe stoff du liker, og tre det på en spiral som du fester i karmen på hver side. Spiral festes med små kroker og lager ikke rare hullene.
aline Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #23 Skrevet 9. mai 2006 jepp, har en tanke om noe sånt. men har tenkt å forenkle den litt, stifte opp vanlig hvit "buksestrikk" i den høyden jeg vil ha dekket, og rett og slett bare feste på eller over stoff, snorer med perler, dekorative ting.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #24 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har "frostet" glasset ved hjelp av kefir... Skjermer godt, og går an å vaske av når en blir lei. Ellers går det an å kjøpe en matt "glass-lakk" (av den typen som skal brennes i ovn) Den går også an å vaske av, men er litt tyngre enn kefiren å vaske bort..
marta Skrevet 9. mai 2006 #25 Skrevet 9. mai 2006 (endret) akkurat det har jeg tenkt på, men hvor får jeg tak i det da? og finnes de bare som sånne rullegardiner? kunne i utgangspunktet tenke meg noe som kun dekker de nederste to tredjedelene av vinduet. ← Sivmatter har de på Skeidar til en ok peng, men jeg har ikke sett noe som dekker den nedre del av vinduet bortsett fra sånne skjermer som vist tidligere i tråden. Endret 9. mai 2006 av marta
aline Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #26 Skrevet 9. mai 2006 har endt opp med å kjøpe ett skjerf på hm som hadde riktig lengde, litt gjennomhullet lineffekt med noen tråder i brente farger. kan igrunnen bli stilig. så da skal jeg feste det i vinduskarmene og henge på perler nederst, for det var ikke fullt like bredt som jeg hadde tenkt. nå gjenstår bare å vaske vinduer da... som helst bør gjøres før jeg henger opp... tusen takk for alle tips og hjelp.
*Anaïs* Skrevet 9. mai 2006 #27 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Det var lurt! Blir det sånn slags liten gardin helt nederst på vinduet? Sånn som ofte er på kjøkkenet( i tillegg til gardin oppe)? Endret 9. mai 2006 av *Anaïs*
aline Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #28 Skrevet 9. mai 2006 ja, litt sånn som det gjerne er på kjøkkenet, bare at jeg ikke har noen kappe oppe siden jeg har vanlige gardiner hengende på sidene og denne kappen skal sitte helt innpå vinduet og være helt slett. tror det kan bli veldig bra.
*Anne* Skrevet 9. mai 2006 #29 Skrevet 9. mai 2006 http://www.vakrevinduer.no/ Om du skulle ombestemme deg, så har de skjerming som ikke skal limes her. Så at jeg var litt kjapp, fikk ikke med meg at du hadde ordnet med noe annet, men tenkte du kunne få linken likevel.
aline Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #30 Skrevet 10. mai 2006 http://www.vakrevinduer.no/ Om du skulle ombestemme deg, så har de skjerming som ikke skal limes her. Så at jeg var litt kjapp, fikk ikke med meg at du hadde ordnet med noe annet, men tenkte du kunne få linken likevel. ← stilige. supert med linken likevel, tilfelle jeg ikke blir fornøyd med det jeg lager eller tilfelle jeg blir lei det etterhver, så nå har jeg lagt linken på favoritter, så har jeg den til senere. og selv om jeg har funnet en løsning, så er det bare å slenge inn nye ideer og linker om andre har noe. det kan jo være ideer andre synes er bra eller ideer jeg kan bruke senere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå