Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 ...typen som lar deg irritere, av folk som alltid skal imponere? Har du et kjøleskap, har du en TV, har du alt du trenger for å leve.
Gjest Bodillen Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 (endret) Er det nødvendigvis sånn at man er ute etter å imponere fordi man har ting, da? Kanskje det heller er sånn at enkelte har en spesiell evne til å bli misunnelige på folk som har mer enn dem? Da er det jo greit å kunne tillegge dem en trang til å imponere andre, for å rettferdiggjøre eller dekke over sin egen tendens til misunnelse...? Endret 7. mai 2006 av Bodillen
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 ...typen som lar deg irritere, av folk som alltid skal imponere? Har du et kjøleskap, har du en TV, har du alt du trenger for å leve. ← Og hvis du bor i Finnmark stemmer dette sitatet fra Jokkes "Her kommer vinter'n" ganske bra, værmeldingen tatt i betraktning. Her sør, derimot, har helgen vært mer av typen "hvis jeg var deg, så ville jeg spandert en øl på meg."
Gjest Catwoman Skrevet 7. mai 2006 #6 Skrevet 7. mai 2006 Her sør, derimot, har helgen vært mer av typen "hvis jeg var deg, så ville jeg spandert en øl på meg." og hvis jeg ikke liker øl da?
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #7 Skrevet 7. mai 2006 og hvis jeg ikke liker øl da? ← Spiller da for faen ingen rolle. Du skal bare spandere, ikke drekke. Djeez, har Odd Grenland gjort deg helt treig eller?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 Her sør, derimot, har helgen vært mer av typen "hvis jeg var deg, så ville jeg spandert en øl på meg." ← Da blir den naturlige overgangen: Ingen har skylda, ikke en gang fylla. Det er ingen du kan klandre, ingen du kan banke. Gitt bort alt du eier, pælma dine venner. Mista den du elsker, hvor skal du ta veien nå?
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #9 Skrevet 8. mai 2006 Ble dette brått en hyllesttråd til Jokke? God ide!!
Gjest Trådstarter_ Skrevet 8. mai 2006 #10 Skrevet 8. mai 2006 Ble dette brått en hyllesttråd til Jokke? God ide!! ← Tull. Dette er en hyllest til alle verdiløse menn. Som dere sikkert har skjønt allerede, så er jeg en av dem.
Gjest Catwoman Skrevet 10. mai 2006 #11 Skrevet 10. mai 2006 Spiller da for faen ingen rolle. Du skal bare spandere, ikke drekke. Djeez, har Odd Grenland gjort deg helt treig eller? ← Var det ikke du som skulle spandere på meg da? Og jeg vil ikke ha øl, og ikke Odd Grenland heller egentlig.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #12 Skrevet 10. mai 2006 Var det ikke du som skulle spandere på meg da? Og jeg vil ikke ha øl, og ikke Odd Grenland heller egentlig. ← Oi, nesten voldelig! Ketchup på skjorta og sennep i ræva
Velvet Skrevet 10. mai 2006 #13 Skrevet 10. mai 2006 ...typen som lar deg irritere, av folk som alltid skal imponere? Har du et kjøleskap, har du en TV, har du alt du trenger for å leve. ← Jeg tror vi trenger mat og drikke for å leve. Kan hende jeg tar feil.. Jeg har kjøleskap, tv, vaskemaskin, tørketrommel, oppvaskmaskin, seng, klær, sko +++ Gud så imponerte dere må være.
Gjest Catwoman Skrevet 10. mai 2006 #14 Skrevet 10. mai 2006 Jeg tror vi trenger mat og drikke for å leve. Kan hende jeg tar feil.. kjøleskapet er sikkert fullt Oi, nesten voldelig!
Velvet Skrevet 10. mai 2006 #16 Skrevet 10. mai 2006 (endret) kjøleskapet er sikkert fullt Herregud, jeg tror jeg trenger litt søvn. Endret 10. mai 2006 av Velvet
Gjest Bodillen Skrevet 10. mai 2006 #17 Skrevet 10. mai 2006 Herregud, jeg hører visst for lite på radio....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå