Gå til innhold

Beautiful - Vi er vakre!

Malou

Anbefalte innlegg

Har egentlig ikke det helt store til overs for Christina Aguilera, men kan godt like den nye singelen 'Beautiful', mest pga teksten. Jenta har jo faktisk talent, men hvorfor skal hun kjøre denne her ludder-stilen? Leste i en at hun av E! hadde blitt kåret til den kjendisen med dårligst/mest usmaklige stil, og det skal det jo ikke så mye til å forstå... :ler: (Overrasker meg ber at Jennifer Lopez kom på andre plassen foran Anna Nicole Smith :roll: , men det er nå en helt annen sak...) Synes i allefall at det er skikkelig trist at talentfulle jenter nesten ikke har klær på i videoene sine, da de burde få nok oppmerksomhet uten dette. Vel, egentlig ville jeg bare kopiere inn sangen... Vi er vakre, uansett hva andre måtte si :D

Sangteksten er slettet da det ikke er tillatt å poste materiale med kopirett. jf. Kvinneguidens regler og Kopinor. Orakel (mod)

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig, Christina har talent. For meg er det det samme hva hun går med, hvis hun ikke bruker de minimale klærene BARE for å få penger, oppmerksomhet eller på oppfordring fra manageren e.l. Det er for dumt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er med de fleste av disse jenteartistene er at jo mer populære de blir, jo større pupper får de, og desto mindre klær.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de fleste "syngedamer nesten uten klær" gjør det av den grunn at de vil bli populære og få mer penger.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja. Jeg får helt vondt inni meg hver gang jeg ser den jenta. Synge er det jo ingen tvil om at hun kan, men hvorfor gjør hun ikke mer ut av utseende sitt??? Jenta kunne jo danka Jennifer Lopez langt nedi støvlene om hun bare ville, men istedet ser hun ut som det ludderet!!

Huff nei :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut som et ludder! Og det er jo litt merkelig at alle disse stjernene tar denne ludder stilen.

Har egentlig ikke noe til overs for noen av dem. Og musikken deres er ikke min stil.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...