Gå til innhold

Glasur---hvit sjokolade med grønn konditorfarge i

Anbefalte innlegg

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

går dette ann?

eller skilles glasuren med konditorfargen mon tro?

en som vil ha gressplen på kaka her!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Bruk melis i stedet, det funker garantert :)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Hvis du vil ha grønn fotballbane, så er kokosmasse iblandet grønn konditorfarge supert. Under har du enten melis- eller sjokoladeglasur for å få festet kokosmassen. Blir skikkelig gressmatte.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Hvis du vil ha grønn fotballbane, så er kokosmasse iblandet grønn konditorfarge supert. Under har du enten melis- eller sjokoladeglasur for å få festet kokosmassen. Blir skikkelig gressmatte.

Det var jo kjempelurt!

Skrevet (endret)

Det blir kjempebra med kokos, bare så synd at veldig mange barn ikke er veldig glade det.

Endret av SiBa
Skrevet (endret)

Men mange barn spiser kokos når det er melisglasur under. Bare tenk på skoleboller. ;)

Fikk forresten et lurt tips til kake til samboern nå. :ler:

Endret av Saeria
Skrevet

jag skulle nog använda marsipan som jag färgade grön med hushållsfärg/konditorfärg.

jag brukar baka svensk prinsesstårta och färga marsipan själv, enkelt men lite kladdigt. Så kan du enkelt ha både melis och skrift uppepå!

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

Takk for svar!

ja det hadde blitt fint med kokkos, akurat som gress! men jeg er ikke så fan av kokkos jeg da...

kansje jeg prøver?!

vel, jeg tester hvit sjokolade, smeltet smør og melis, altså vanlig glasur, så tilsetter jeg grønn konditor og så ser jeg!

legger inn bilde til søndag her så får dere se om det ble velykka!

Gjest Gjesta
Skrevet

Det lureste er å farge perlesukker. Dette har de fleste barn lite erfaring med, og store sukkerklumper er kjempestas. Du farger det i en plastpose med konditorfarge, og lar det lutftørke. Det blir litt klumpete, men det kan du veldig lett mose opp igjen til vanlig perlesukkerkonsistent. Jeg garanterer et vellykket resultat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...