Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 nå har det gått over stokk og stein for lengst nå skal de bytte ut den grønne mannen i trafikklysene med noe kjønsnøytralt piss
Gjest Bellatrix Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 Er det kvinnfolka som skal bytte ut den grønne mannen?
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 nå skal de bytte ut den grønne mannen i trafikklysene med noe kjønsnøytralt piss ← Kjønnsnøytralt piss... - høres ut som gult lys...
Gjest Gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Synes i grunnen den figuren er kjønnsnøytral nok jeg.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 dere kvinner kan gi faen i å svare på denne tråd
Gjest Bellatrix Skrevet 7. mai 2006 #7 Skrevet 7. mai 2006 dere kvinner kan gi faen i å svare på denne tråd ←
Gjest Bellatrix Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 Synes i grunnen den figuren er kjønnsnøytral nok jeg. ← Enig. Det finnes da viktigere ting å bruke penger på.
Gjest berg Skrevet 7. mai 2006 #9 Skrevet 7. mai 2006 Et faktum som blir ernergisk fortiet er at hunnkjønnet hos menneskeapen er sådan konstruert at det vil komme til å forrakte et motsatt kjønn som adlyder hennes komando. Dette faktum vil selvsagt etterhvert føre til en økende grad av mannsforrakt og kjønnsfasisme over tid slik som trenden i utviklingen ligger ann.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #10 Skrevet 7. mai 2006 åjaaa. for et realistisk svar. Hater biologielskere som vrir ting om.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #12 Skrevet 7. mai 2006 nå har det gått over stokk og stein for lengst nå skal de bytte ut den grønne mannen i trafikklysene med noe kjønsnøytralt piss ← Er det kanskje et nytt EU-direktiv? Nei, og nei, nå glemte jeg meg helt bort og lot meg rive med her. Jeg er jo kvinne, og har blitt bedt om å gi f... i å svare. Uff da, dette var ikke bra. Nå går du vel snart amok, trådstarter?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #13 Skrevet 7. mai 2006 nå har det gått over stokk og stein for lengst nå skal de bytte ut den grønne mannen i trafikklysene med noe kjønsnøytralt piss ← Urk. Og min mannlighet som er fullstendig avhengig av den grønne mannen
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #14 Skrevet 7. mai 2006 Og hvem bryr seg egentlig om små, grønne menn anyway?
Gjest Preben Skrevet 7. mai 2006 #15 Skrevet 7. mai 2006 nå har det gått over stokk og stein for lengst nå skal de bytte ut den grønne mannen i trafikklysene med noe kjønsnøytralt piss ← Samme for meg, bare det lyser rødt, gult eller grønt.
Gjest Gitte Skrevet 8. mai 2006 #16 Skrevet 8. mai 2006 (endret) svare svare svare Så et trafikkskilt med et kjønnsnøytralt strekmenneske på her om dagen. Vakkert Endret 8. mai 2006 av Gitte
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #17 Skrevet 8. mai 2006 Herregud så mye uvesentlig piss man skal bry seg om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå