Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Lettere inspirert av temaet i tråden "hvordan bli kjent med en skikkelig kjekking"

spør jeg følgende spørsmål:er du redd for å få et NEI?

Man har jo på en måte skjemt seg ut dersom man prøver seg på noen som ikke har lyst på en..... :sjenert:

Er ydmykelsen verdt vissheten om personen vil ha deg eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er akkurat det jeg er redd for..

skal jo lisom fortsette å jobbe der.

Ikke kult å bli hvisket om.

Har nemlig fått MANGE meld fra en jeg absolutt IKKE er intr i, og har selvf fortalt dette til venninnene mine.

Det er jo litt smigrende også da.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes ikke man skjemmer seg ut dersom man forteller noen om sin interesse. Selv om vedkommende ikke gjengjelder det, vil jeg tro at h*n synes det er smigrende.

Man sparer seg for mye tid også. Dersom det viser seg at den man er interessert i ikke vil ha deg, får du vite det med en gang, og kan begynne prosessen med å få vedkommende ut av systemet og bli klar for neste fisk.

Gjest Gjest_synseren_*
Skrevet
Lettere inspirert av temaet i tråden "hvordan bli kjent med en skikkelig kjekking"

spør jeg følgende spørsmål:er du redd for å få et NEI?

Man har jo på en måte skjemt seg ut dersom man prøver seg på noen som ikke har lyst på en..... :sjenert:

Er ydmykelsen verdt vissheten om personen vil ha deg eller ikke?

En annens persons avvisning, har ingenting med midt egenverd å gjøre tenker jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Man driter seg ikke ut om man prøver seg på noen og blir avvist. Det er først når man ikke tar hintet i det hele tatt og fortsetter å mase, klenge, oppsøke, stirre osv man begynner å vippe over.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har selv blitt avvist,jeg har også vært i den situasjonen at jeg har avvist personer som har "prøvd seg".

Kluet er at jeg aldri har avvist en kjekkas.

Altså er utseendet nesten alltid grunnen til at jeg har avvist en tilnærmelse.

Derfor tar jeg alltid en seksuell avvisning tungt. Det er en slags bekreftelse på at man ikke er attraktiv synes jeg.

På seg selv kjenner man andre ikke sant?

Gjest Gjest
Skrevet

Bare for å utdype det nærmere: Jeg tror ikke at manglende følelser for personen som prøver seg er hovedårsaken til et nei takk. Er personen attraktiv er det sjelden man takker nei til sexen. Med mindre man ikke er opptatt i et forhold da. Så en total avvisning er katastrofe.

Det er like greit å kalle en spade for en spade.

Gjest Gjest
Skrevet
Bare for å utdype det nærmere: Jeg tror ikke at manglende følelser for personen som prøver seg er hovedårsaken til et nei takk. Er personen attraktiv er det sjelden man takker nei til sexen. Med mindre man ikke er opptatt i et forhold da. Så en total avvisning er katastrofe.

Det er like greit å kalle en spade for en spade.

Det kan jeg nok være ganske enig i. Ganske, men ikke helt. Jeg har helt klart vært mindre avvisende ovenfor kjekkaser jeg ikke har falt 100% for enn ovenfor andre, og jeg vil tro det samme gjelder for menn også (at de sjeldnere avviser ei pen jente totalt). Men for all del, jeg har også avvist og sagt nei til sex med menn jeg har syntes var kjekke og som jeg vet andre synes er attraktive, fordi personligheten deres ikke har "vært noe for meg", selv om det altså bare er snakk om sex og ikke et forhold...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...