Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Noen tips til hvordan jeg kan dekke over strekkmerkene mine inntil de blir lysere?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 De bør ikke utsettes for sol. Dekk til med tøy eller bruk sunblock og selvbruning.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Hvorfor bør de ikke utsettes for sol? har tatt over self tan for første gang på mine bein som inneholder jammen litt strektkmerker oxo, de strekkmerkene er nå blitt litt gamle. 5 år kanskje? Men er det ikke pigmenter i strekkmerker...?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Fordi strekkmerker er arr, og arr skal ikke utsettes for sol det første året.
mari Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har nå lært at strekkmerker blir lysere av solen jeg... mine har ihvertfall blitt mye lysere jo mer sol jeg har fått på de!
momo Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Mine har og blitt lysere av solen. Synes og at når jeg er brun, så synes de nesten ikke. Men pass på og bruk solkrem, for det er ikke pent hvis du blir solbrent på strekkmerkene. Og på magen har jeg helt grusomt store strekkmerker.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 Strekkmerker bør ikke utsettes for sol første året da det lett oppstår pigmentering i arrene. Dette vil bare gjøre dem mer synlige i etterkant.
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #8 Skrevet 8. mai 2006 jeg har merket at mine ser veldig rare ut etter jeg har tatt solarium. De blir nesten selvlysende
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #9 Skrevet 8. mai 2006 mine strekkmerker er helt lyse og vises kjempegodt når jeg er brun... ellers legger jeg ikke merke til dem i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #10 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har samme problemet - strekkmerker, som plager meg særlig om sommeren. Har funnet det rådet hvordan man bekjemper strekkmerker jeg skal prøve ut. Skal si fra hvis det funka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå