Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Er det noen her som har prøvd høyaktiv kisel? har hørt det skal hjelpe mot cellulitter, pluss forebygge beinskjørhet, styrke hår, hud, negler. Hadde vært fint å høre om noen har erfaringer med det, og om det hadde noen effekt på cellulitter!
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 Har også hørt om kisel, og prøvde dette i en månded. Opplevde absolutt ingen effekt på cellulittene, men magen (tarmen) ble veldig fin. Kanskje man må bruke kisel over lang tid for å få bukt med cellulittene, jeg vet ikke. Jeg tror nok at hampvott er det beste. Men den må brukes regelmessig resten av livet, ellers kommer cellulitt-dritten tilbake.
Ernæringsfysiolog Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Det er sjelden noe alene fungerer bra mot cellulitter. Noen får cellulitter av for mye salt i kroppen(fordi salt binder vann og da vil det se ut som ruglete hud) og da hjelper det med kosttilskudd som er vanndrivende,men andre har ordentlig fett som sitter der. Flere sammensettninger av ting kan hjelpe,f.eks...vanndrivende kosttilskudd,cellulittkrem(trenger ikke å være dyr),trening og fjerning av dødehudceller(særlig før du påfører cellulittkrem) og massasje. Hvis man gjør dette sammen,så er sjansen for at det blir bedre mye større.Det er vanskelig å fjerne cellulittene helt,men de kan bli krafting redusert,men det er sjelden en ting alene kan hjelpe.
Miss Independent Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Jeg har prøvd kiselsyre nå i to mnd, og merker ingen forskjell. Har heller aldri vært verre i huden mtp kviser. Men skulle bruke dette i tre mnd, så får vente ei mnd til. Dette stod på en side jeg fant på nettet. Det var vitenskapelig testet, så tenkte at dette måtte være bra... Er så lei av de! Hemmes skikkelig av dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå