Monarda Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 (endret) Jeg har en oppskrfit der det står at jeg skal brune kjøtt, tilsette væske osv og sette hele gryten i stekeovnen i 3 timer på 170 grader. Det skal gi jevnere varme enn koking på platen, står det. Tåler alle kasseroller dette? Noen som vet hvilke som tåler/ikke tåler det? I dag tok jeg jerngryten for sikkerhets skyld, men det kunne vært greit å vite om f.eks. partypanner eller Tefal også kan settes i ovnen i så lang tid. Endret 7. mai 2006 av Monarda
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 Tror ikke plasthåndtak tåler å være i ovnen :klø: Men sånne kasseroller med metallhåndtak går ihvertfall fint.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Jeg er rimelig sikker på at at Høyang Polaris - partyserien ikke tåler ovn. (Dette er grunnen til at jeg liker Jamie Oliver-serien fra Tefal så godt. Varmebestandig håndtak)
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Tusen takk for tips, jeg må sjekke disse Tefal-tingene!
Krista83 Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 Hva med jerngryter?? De er kjempe greie synes jeg og vil tro de ikke har problem med å stå i stekeovnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå