Gå til innhold

Guttas utdrikningslag - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, min blivende man skal drikkes ut på lørdag, og jeg vet at gutta ikke har så mange gode ideer om hva de skal finne på med han - annet enn drikking...hehehe, så jeg tenkte jeg kunne komme med litt tips (de var her igår, og forloveren ble litt lang i maska når han hørte om mitt og jeg tror han fikk litt panikk) ;)

Noen ideer om hva som kan være morro på guttas utdrikningslag?

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an paa interressene hans da. Jeg har hört at paintball skal vaere göy (men har aldri prövd det selv ;-))

Skrevet

Jeg spurte min kjaere og her er er tipsene hans (de er kanskje ikke saa orginale, men det var ikke mitt med paintball heller):

Grilling (gutta liker vel saftige biffer?)

Gaa ut og feste og tulle (öh, ja det hadde de kanskje tenkt paa)

Gaa pa sex-shop og kjöpe masse tull

Trykke opp t-skjorter med et morsomt bilde av han som barn (da han sprang rundt i hagen / paa stranda med rumpa bar f.eks)

Henge opp Wanted-plakater paa strategiske steder

Ta utgangspunkt i interressene hans - liker han biler kan de ta han med paa Go cart eller bilmesse hvis det finnes noe saant f.eks

Gjest Gjest
Skrevet

Liker han pc eller konsollspill? Da pleier det å være en hit å rigge til utstyr, enten pc-er, xboxer, playstations, og spille. Det kan f.eks. være en turnerning der alle spiller mot brudgommen. På denne måten får alle som deltar være aktive, og det er underholdene å se på for de som venter på tur.

Dersom dere har mulighet til å låne prosjektor kan de vise bildet på en lys vegg. Til bilspill får en også kjøpt ratt og pedaler.

Et hjertesukk, jeg syns det er dumt hvis det er slik at forlovere stadig må finne på nye ting og overgå andre utdrikingslag. Syns det tar litt av med at det alltid må være DET opplegget....

Gjest gjesten
Skrevet

Paintball har vært en innertier i mange av de utdrikkingslagene sambo har vært med i. Samme med rafting, men det var lagt opp som en helgetur med gutta hvor de også hadde en dag med fiske på fjellet. Jeg vet bare om Sjoa som rafting sted, dessverre.

Hva med slik sumobryting hvor man får på seg en slik tjukk polstra drakt, om det skal foregå i nærheten av Oslo er ihvertfall det en mulighet.

Klatring i vegg er en annen mulighet. Hva med å undersøke om det er mulig å få en instruktørtime?

Min egen sambo har ihvertfall uttalt at utdritingslag er helt uaktuelt og det tror jeg mange andre gutter også mener, men at en skikkelig "ut-på-byen" tur kan være en ide til et utdrikkingslag allikevel. Du vet en slik tur på byen hvor de suser rundt fra bar til bar og er hjemme i grålysningen som den gangen de var 20 ;)

Skrevet

Ta utganspunkt i interesse hans, ja. Er det noe han har pratet om å ha lyst til lenge? Hoppe i fallskjerm, klatre fjell, kjøre racerbil etc. Eller kanksje han er helt elendig til noe? Send ham på kokkekurs eller lignende.

I et utdrikkningslag til en venn hadde noen skaffet de playstation spillene hvor man skal synge karaoke og spille gitar (med en søt liten plast gitar). De hadde rigget det til en prosjektor, så man fikk resultatet på storskjerm.

Ellers så synes nok også menn det er litt deilig å dra på spa og få seg en skikkelig masasje.

Jeg har også vært på to utdrikkningslag hvor bruden og brudgommen hadde utdrikningslag samme dag, og så ble de slått sammen på kvelden.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hørt at man kan leie en kinosal (tror kanskje i Sandvika..?) der man for eksempel kan rigge opp spillkonsoller.

Ellers har de innendørspaintball på Megazone. (i tilfelle dårlig vær)

Gjest BagLady
Skrevet

Prøv laserspill på Megazone, istedet for maling brukes laserstråler som man skyter hverandre med. Voksne menn blir som små gutter (morsomt for jenter også forsåvidt)!

Skrevet
Prøv laserspill på Megazone, istedet for maling brukes laserstråler som man skyter hverandre med. Voksne menn blir som små gutter (morsomt for jenter også forsåvidt)!

Ja, dette gjorde vi på bursdagen min. Kanongøy!!

Ellers så spurte jeg sambo, og han vil helst ha med seg kun sine to-tre aller nærmeste kompiser på guttetur ut i naturen med rifle, fiskestang og konjakk på innerlomma.

Å ta utgangspunkt i interessene hans slik det foreslås her tror jeg nok blir det beste.

Gleder meg til å høre hvordan han får det. :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Min samboer var på utdrikningslag for noen uker siden, og ifølge ham var det vellykket, selv om det var relativt få aktiviteter. De gjorde tre ting:

- gikk på spillkafe og spilte CS.

- spilte paintball.

- grillet og drakk.

Det skal sies at disse aktivitetene passet godt med brudgommen sine interesser, og det er nok viktig å satse på noe som han gjerne ville valgt selv for ikke å gjøre utdrikningslaget til en kjip affære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...