Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Jeg er samme gjesten som startet tråden med spm om du er blek.. Ser at det er en del der som bruker selvbruner! Hvilken merke bruker du? Og hvordan får du det jevnt? Bruker du over hele kroppen? Skjolder det seg da den falmer? Noen som har prøvd Comodynes selvbruningsservietter? Høres så kjekt ut.. Masse spm det her, blir glad hvis jeg får svar på noen av de hvertfall! God sommer!
hilli Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 Jeg er veldig blek og bruker litt Natusan Holiday Skin på bena. På meg gir dette en fin og naturlig farge. Tidligere har jeg prøvd vanlig selvbruning men jeg ble atfor brun og det var ikke pent.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Jeg har brukt sublime bronzer hittil, den blir ganske bra. Har brukt en hel tube på 2 dager. Er til gjengjeld KJEMPEbrun nå, da. Det som er bra er at det ser naturlig ut. PHEEW Men er nysgjerrig på St. Tropez sin mousse.
Gjest Malina Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Jeg bruker vanligvis Piz Buin, Shiseido eller Clarins. Får ALDRI skjolder, men det er nok fordi jeg er nøye med å skrubbe huden og smøre med bodylotion først. Jeg bruker enten kroppspeeling eller bare havslat blandet med en olje... Så smører jeg inn med en god krem, og la det trekke inn. Når det har trekt inn, masserer jeg inn selvbruningskremen/skummet så det blir jevnt. Helt til slutt smører jeg en gang til med bodyltion blandet med selvbruningskrem. Piz Buins skum trekker fort inn, og gir en fin farge. Lette å gå jevnt, men det stinker døden i noen timer... Sånne servietter(har prøvd Garnier), synes jeg verken var bedre eller dårligere enn krem/skum/spray... Favoritten er Shiseido, men den er litt dyrere enn Piz Buin. For å få det jevnt er det viktig å masserer det godt inn, og ikke ta på klær før det har trekt godt inn(både Piz Buin, Clarins og Shiseido trekker kjapt inn i huden). God sommer til deg også!
rugrat Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 Jeg er ganske blek i huden, og bruker Natusan Holiday Skin. Synes den er lett å smøre på, og på meg gir den en fin, naturlig brunfarge. Har ingen problemer med skjolder, men man blir ganske gulbrun i hendene om man glemmer å vaske dem godt med såpe etter innsmurning (men det gjelder vel de fleste selvbrunere). Vet om en del som er misfornøyde med denne kremen, for de mener den er klissete og ekkel å ha på. De kan jeg ikke skjønne. Synes ikke den er noe særlig annerledes enn vanlig lotion. Dessuten virker den fort. To smurninger på beina, og da er de lett gyllenbrune så jeg kan blotte mine legger for allmennheten.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #6 Skrevet 7. mai 2006 Jeg er veldig blek og bruker litt Natusan Holiday Skin på bena. På meg gir dette en fin og naturlig farge. Tidligere har jeg prøvd vanlig selvbruning men jeg ble atfor brun og det var ikke pent. ← Samme her.
ashera Skrevet 7. mai 2006 #7 Skrevet 7. mai 2006 (endret) Jeg har brukt sublime bronzer hittil, den blir ganske bra. Har brukt en hel tube på 2 dager. Er til gjengjeld KJEMPEbrun nå, da. Det som er bra er at det ser naturlig ut. PHEEW Men er nysgjerrig på St. Tropez sin mousse. ← Herregud, er det mulig? Hvor ofte smører du deg da? Jeg har fortsatt tuben som jeg kjøpte i fjor, jeg - og da smurte jeg meg to -tre ganger i uken før jeg fikk naturlig farge - riktignok bare på leggene, da. Er fornøyd med L'Oreal Sublime Bronze, men sverger til gel og ikke mousse. Passer alltid på å bruke peeling først. En nøytral fuktighetskrem som utgangspunkt er også bra. Skjoldete farge får du der gelen legger seg i døde hudceller - f.eks hvis huden er tørr og flassete i utgangspunktet, eller hvid du har tendenser til hornaktig hud på hælene eller anklene. Endret 9. mai 2006 av hera
Gjest Malina Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 Jeg har brukt sublime bronzer hittil, den blir ganske bra. Har brukt en hel tube på 2 dager. Er til gjengjeld KJEMPEbrun nå, da. Det som er bra er at det ser naturlig ut. PHEEW Men er nysgjerrig på St. Tropez sin mousse. ← Oi, ja du må ha smur deg nokså mye... Når jeg bruker Piz Buin og Shiseido trenger jeg smøre meg hver 3. eller 4. dag for å beholde fargen like brun.
snagglepusnos Skrevet 8. mai 2006 #9 Skrevet 8. mai 2006 Jeg bruker også holiday sun, er ganske fornøyd med den, eneste kjipe er at det stinker litt etterpå,men det gjør det av de fleste selvbrunere og ikke minst etter et solariumsbesøk
Gjest Alea Skrevet 8. mai 2006 #10 Skrevet 8. mai 2006 Jeg bruker vanligvis Piz Buin, Shiseido eller Clarins. ← Jeg har også gode erfaringer med disse merkene, i tillegg til Garnier sin spray (No trace bronzer). Denne bruker jeg på beina, gir et pent og naturlig resultat men holder ikke mer enn ett par dager.
pusla Skrevet 8. mai 2006 #11 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har aldri brukt selvbruner før, men i dag forsøkte jeg mousse fra Piz Buin. Jeg er veldig blek fra før, så det ville nok ikke se bra ut om jeg plutselig ble skikkelig brun, men det ble jeg heldigvis ikke. Det ble bra synes jeg, men må nok gjenta ganske snart. Ble overraska over hvor lett den var å påføre, gikk kjempefort og greit og den trakk seg fort inn i huden.
Svart Katt Skrevet 8. mai 2006 #12 Skrevet 8. mai 2006 Noen som har Natusan Holiday Skin Night? (Tror ikke den selges i Norge (ennå).) Jeg kjøpte denne i utlandet (men jeg skjønner ingen av språkene bakpå flasken, så jeg aner ikke hva bruksanvisningen sier, og om det er noe forskjell på den og den vanlige). Regner med at den skal brukes om natten. Men jeg har ikke testa den helt ut ennå :blunke:
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2006 #13 Skrevet 8. mai 2006 Veksler for tiden mellom tre forskjellige: Clarins som er beregnet for bein, en fra Decleor og en fra Christian Dior. Den fra Clarins, passer ikke min hud sånn kjempebra. Den er nok egentlig litt for mørk for mine lyse hud, og tenderer som et resultat av dette å bli noe skjoldete. Den fra Decleor synes jeg er relativt bra, inneholder litt svakt glitter og lukter ok. Den fra Christian Dior er og blir min favoritt. Den lukter veldig godt, og er lett og smøre jevn. Den Natusan Holiday Skin som flere her har anbefalt liker jeg ikke. Det er et eller annet med den lukten jeg ikke klarer. Men kjenner mange som liker den.
Hubble Skrevet 8. mai 2006 #14 Skrevet 8. mai 2006 Har en fra Christian Dior med skimmer i som jeg er kjempefornøyd med. Blander litt i body lotionen, så blir det gradvis fin og naturlig farge. Har også tenkt å prøve en fra Clarins som jeg har hørt mye bra om.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #15 Skrevet 8. mai 2006 Er veldig glad i selvbruneren fra Fake Bake. Synes den er mye bedre enn St. Tropez sin. Fargeguiden er praktisk også, sånn at du ser hvor du har smurt deg og slipper å få "dobbelt opp" med farge på enkelte steder.
Amalthea Skrevet 9. mai 2006 #16 Skrevet 9. mai 2006 Er veldig glad i selvbruneren fra Fake Bake. Synes den er mye bedre enn St. Tropez sin. Fargeguiden er praktisk også, sånn at du ser hvor du har smurt deg og slipper å få "dobbelt opp" med farge på enkelte steder. ← Hva likte du bedre md FB?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #17 Skrevet 9. mai 2006 ^synes den var mye lettere å få jevn, dessuten ga den meg en mer naturlig brunfarge, mer lik den fargen jeg får når jeg soler meg...
Scheherazade Skrevet 9. mai 2006 #18 Skrevet 9. mai 2006 Bruker Saint Tropez på beina og en fra Dior i fjeset. Førstenevnte pleier jeg å sove med, mens den andre har jeg bare på et par timer før jeg legger meg.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #19 Skrevet 10. mai 2006 Jeg bruker skummet fra St.Tropez og er veldig fornøyd med denne. Synes ikke lukten er så altfor sterk, og den gir et pent og gyllent resultat. Den er lett å smøre ut, og den gir den en svak farge med en gang, slik at det er lett å se hvor man har smurt. Passer alltid på å peele huden godt først, så smøre inn med en litt fet lotion, før jeg påfører selvbruner. Pleier å gjøre dette om kvelden, slik at jeg ikke dusjer før om morgenen. Er også veldig nøye med å bruke bodylotion hver dag (morgen/kveld) etter bruk av selvbruning, da holder fargen lenger synes jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2006 #20 Skrevet 10. mai 2006 Jeg bruker St.Tropez Mousse nå. Har lenge hatt problemer med å få det jevnt, men har nå gått over til å bruke svamp til å påføre det med, og nå blir resultatet jevnt og fint. Synes fargen kan bli litt fake hvis jeg bruker for mye, så det blir bare et tynt lag en gang eller to i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå