engelen Skrevet 3. desember 2002 #1 Skrevet 3. desember 2002 Hei, En ting som har plaget meg hitill i denne graviditeten her er at det virker som om det er tørt og sårt inne i sjeden, noe som jeg syns virker rart fordi utfloden har jo økt. Noen andre som har opplevd det samme? Når det gjelder disse små blødningene, så har det seg slik at før jeg fant ut at jeg var gravid, men gikk å ventet på mensen, hadde jeg en brunlig/rødlig utflod som varte ca like lenge som mensen min pleier å vare. Siden forsvant dette og ingen ordentelig blødning kom. Jeg tok en test og det ble to blå streker, og jeg dro til legen og fant ut at jeg var sju uker på vei. I ettertid har det gjerne blitt sånn at når meg og samboeren min skal ha sex så virker det som at uansett hvor mye lyst jeg har, og hvor opphisset vi begge to er, så er det ganske tørt inne i sjeden. På begynnelsen kan det gjøre litt vondt, men så forsvinner det og alt blir som før graviditeten. Men etter samleie har det hendt at jeg har begynnt å blø litt, ikke rent blod men brunlig utflod, samtidig som det klør og virker irritert der nede. Hva kan jeg gjøre med dette? Min "svigermor" er sykepleier og jobber på legevakten, og hun ringte jordmor for meg for å høre om dette var farlig. Jordmor svarte at det kunne være etterdønninger av mensen, eller bare irriterte slimhinner og at det var flere som hadde det slik. Kan jeg stole på det? Noen andre som har det slik? Jeg er nå 11+2 Engelen.
mira1 Skrevet 3. desember 2002 #2 Skrevet 3. desember 2002 Hei Jeg syns du bør dra til legen slik at han/hun kan ta noen tester for å utelukke evt. "intime sykdommer". Håper det ordner seg. :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå