Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Anser du deg selv for å være blek? Eller er du gylden allerede? Hvor langt ut i sommeren tar det før du har fått farge?

Jeg synes jeg er altfor blek..prøver å sole meg litt i dag, men ser ut til at det tar tid. Det går vel ann å bygge opp pigmenter etter å ikke ha solt seg noe nevneverdig på ett par år? Eller har man ødelagt muligheten for å bli brun for godt? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Yessda. Men det bør ikke vare lenge!

Gjest Malina
Skrevet

Jeg hadde vært blek, hadde det ikke vært for at jeg bruker timevis i uka på å smøre meg med selvbruningskremer :ler:

Om sommeren tar det litt tid før jeg blir brun, og jeg blir veldig fort brent. :sur:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg er ikke bare blek, jeg er hvit. Men det endrer seg dessverre bare til rød hvis jeg prøver å gjøre noe med det.

Som ei jeg kjenner sa for ikke lenge siden:

"Aner du hvor lenge jeg har ligget i solarium for å gå fra kefir til krem?"

Gjest Gjesten
Skrevet

Nope, er gyllenbrun etter nokre turar i solarium.

Gjest gjest1
Skrevet

Har farge omtrent som skummet melk, jeg............Men det tar ikke mange dagene med litt sol på kroppen, så er jeg brun. Blir sjelden brent, men er flittig bruker av solkrem, da.

Skrevet

ER hvit da, men blir fort brun så det gjelder bare å komme seg ut i solen!

Skrevet

Er bleik og blir ikke fort brun heller. :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

*evig takknemlig for brunfarge på flaske jeg*

Skrevet

Jeg er blek, og blir heller ikke særlig brun, blir maks litt gylden etter en lang sommer ;) Men det gjør meg ærlig talt ingenting, gidder ikke å bruke mye tid på selvbruning, og solarium er ikke sunt, så jeg går rundt med den huden jeg har. Greit at noen kan bli snøblinde av å se på bena mine, men jeg gidder ikke å ha på meg bukser heller.

Skrevet

Blek er vel ordet, ja... :tristbla: Det skal mye til før jeg blir skikkelig brun, så det har jeg for så vidt gitt opp for lenge siden. Nå, i en alder av 35 er jeg egentlig litt glad for at jeg ga opp solingen ganske tidlig. Blir mindre rynker av det... :sjarmor:

Gjest synseren
Skrevet

Er blek ja. Heldigvis har vi selvbruningskremer (og sol da).

Gjest Gjest
Skrevet

Har naturlig gyllen hud, og blir fort brun i sola.

Skrevet

Jeg er brun :)

men jeg har jukset i solarium.

Skrevet

Jeg er blek og har tenkt til å fortsette med å være det, med unntak av litt selvbruning på bena. Soling er helt uaktuelt ihvertfall, her er det minimum faktor 25 på hele kroppen, men jeg er spesielt nøye med ansiktet.

Gjest Vinga
Skrevet

Jeg er ganske bleik... har fått en lys, lys beige farge nå etter to og en halv dage i sola, så det kommer seg. :ler: Er nok litt brunere til høsten, håper jeg! (I fjor ble jeg ikke særlig brun, var jo bare 3-4 dager med strålende sol på hele sommeren)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...