Sun Mei Skrevet 7. mai 2006 #1 Del Skrevet 7. mai 2006 Min manns foreldre har 40 års bryllupsdag snart. De skal ha en enkel markering med bare oss nærmeste tilstede. Vi vil gjerne gi dem noe - en oppmerksomhet. Har noen noe forslag til hva det skulle kunne være? Og siden svigerfar ikke er frisk kan vi ikke gi dem reise, opplevelser og den slags ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #2 Del Skrevet 7. mai 2006 en real flaske konjakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mai 2006 Jepp, det har vi tenkt på for begge er glade i cognac. Men den vil jo ikke vare evig, vet du, derfor lurte vi på om vi bør finne på noe de kommer til å ha resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 7. mai 2006 #4 Del Skrevet 7. mai 2006 Vil tro en flaske cognac kan gjøre dem gladest. Når de har vært gift i 40 år vil jeg tro at de har alt. Hva med en scrapbook i tillegg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerika Skrevet 7. mai 2006 #5 Del Skrevet 7. mai 2006 Vil tro en flaske cognac kan gjøre dem gladest. Når de har vært gift i 40 år vil jeg tro at de har alt. Hva med en scrapbook i tillegg??? ← Det var jo en kjempefin idè! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #6 Del Skrevet 7. mai 2006 Jepp, det har vi tenkt på for begge er glade i cognac. Men den vil jo ikke vare evig, vet du, derfor lurte vi på om vi bør finne på noe de kommer til å ha resten av livet. ← Jeg tror ikke gammelt folk er så opptatt at ting skal vare ut livet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 7. mai 2006 Nei, det er de kanskje ikke. En ekslusiv cognac, altså? Noen merkekjennere her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 7. mai 2006 #8 Del Skrevet 7. mai 2006 Nej inte på Cognac tyvärr... men jag har ett tips till gåvan. Hoppas det går att genomföra där de bor. I Sverige har Systembolaget på flera butiker temakvällar med vinprovning, whiskyprovning, cognacprovning etc. Man betalar en liten summa, får smaka på en massa sorter, lära sig om smakerna, ursprunget, tillverkningen mm. Kanske har Vinmonopolet något liknande? Eller någon restaurang eller fin/sprit-kännare? DET kan vara en fin gåva. Kunskap blir man aldrig för gammal för Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 7. mai 2006 Nej inte på Cognac tyvärr... men jag har ett tips till gåvan. Hoppas det går att genomföra där de bor. I Sverige har Systembolaget på flera butiker temakvällar med vinprovning, whiskyprovning, cognacprovning etc. Man betalar en liten summa, får smaka på en massa sorter, lära sig om smakerna, ursprunget, tillverkningen mm. Kanske har Vinmonopolet något liknande? Eller någon restaurang eller fin/sprit-kännare? DET kan vara en fin gåva. Kunskap blir man aldrig för gammal för ← Det var en kjempeflott idè. Sjekker om de har det her i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. mai 2006 #10 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Legger ved en link til art of taste sin cognactest. Cognagtest. Ut i fra søkekriteriene la jeg inn cognac fra 450 kroner og opp. De har billigere også, men det skal vel helst være litt eksklusivt på en sånn dag. Ellers kan jo kanskje en påspandert fin middag på restaurant være noe? En treretters for han og fruen. Endret 7. mai 2006 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 7. mai 2006 Takk for linken Men her sa gubben netopp at cognac er uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. mai 2006 #12 Del Skrevet 7. mai 2006 Noen andre har tidligere foreslått å kjøpe et frukttre i gave, det synes jeg var koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #13 Del Skrevet 7. mai 2006 Mange eldre mennesker er vant til å spare og ikke sløse. Er det noe de aldri unner seg som du kan tenke deg de ville ha ? Forresten er det litt utrettferdig å tenke at eldre mennesker ikke bryr seg om at ting ikke varer. De skal jo ha glede av det mens de lever, uansett hvor lenge det blir. Tenker aldri sånn når jeg velger gaver til foreldre/svigerforeldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 7. mai 2006 Noen andre har tidligere foreslått å kjøpe et frukttre i gave, det synes jeg var koselig ← De har ikke hage, så det går nok ikke Mange eldre mennesker er vant til å spare og ikke sløse. Er det noe de aldri unner seg som du kan tenke deg de ville ha ? Forresten er det litt utrettferdig å tenke at eldre mennesker ikke bryr seg om at ting ikke varer. De skal jo ha glede av det mens de lever, uansett hvor lenge det blir. Tenker aldri sånn når jeg velger gaver til foreldre/svigerforeldre. ← Nei, sant, jeg håper jo de skal leve i 30 år til jeg da Hmmm, noe de har ønsket seg men ikke tatt seg råd til :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå