Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 På søketjenesten på diverse startsider er det sånn at hvis jeg skal søke på noe å begynner å skrive, så kommer alt det jeg feks har søkt på på "d" opp. Altså akkurat som adresselinjen. Hvordan sletter man dette? Vet hvordan jeg gjør det med adresselinjen, men ikke i de søkefeltene..Anyone ?
Gin Tonic Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Vet ikke om det finnes en enklere måte, men jeg pleier å slette cookies, temp.filer og historikk innimellom. De som er kløppere på data, har sikkert noen enda bedre forslag! Gin
Knurr Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Du kan slå av funksjonen som gjør at det kommer opp! Ligger under Verktøy i Explorer, hvis jeg ikke husker helt feil. En stund siden jeg brukte IE.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 Takk for svar alle! Knurr- det eneste jeg finner under verktøy er hvordan man sletter koblinger som lagrer seg som logg på adresselinjen... Gjest som spurte om hvilken nettleser jeg har- Huff jeg er helt treg, men hva er en nettleser...?*fryktelig pinlig berørt* er det det at det står microsoft internet explorer øverst på internettvinduet...? Gin-takk for forslaget, det skal jeg prøve ut nå
Gjest du Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Da har du IE, altså Internet Explorer som nettleser. Det du skal gjøre for å slette søkeord er: Verktøy|Alternativer for internett|Innhold|Autofullfør|Tilbakestill skjemaer
Lizzie Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 Du kan peke på ordet du vil slette slik at det blir blått og trykke delete. På jobb syns jeg det er praktisk at maskinen husker søkeordene, men private søk og feilstavinger sletter jeg...
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 Flott, det funket-det med verktøy, innhold, autofullfør++. Takk takk!
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2006 #9 Skrevet 9. mai 2006 Ikke bruk internett explorer, det gir deg virus og faen! www.firefox.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå