Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #1 Skrevet 3. desember 2002 Hei alle sammen. I opptil en uke etter mensen er jeg plaget med kviser og svette under armene. I år venter jeg mensen uka i uke 51, noe som er lite festlig med tanke på alle juleselskapene uka etter, og jeg da ikke kan gå i de og de klærne pga. svetten. Lurte på om jeg skulle utsette mensen med Primolut-N, men er likevel litt usikker. Gir disse tablettene noen symptomer? Håper noen her inne har erfaring med dette :D Ha en strålende førjulstid!
Effie Skrevet 3. desember 2002 #2 Skrevet 3. desember 2002 Jeg brukte Primolut-N ved en anledning i sommer og merket ingen mensen-symptomer. Men slik reagerte min kropp på disse pillene. Andre kan jo reagere annerledes.
Gjest Cruella Skrevet 4. desember 2002 #3 Skrevet 4. desember 2002 Brukte Primolut i forbindelse med en utenlandsferie en gang. Fikk ikke mensen som vanlig da jeg tok pillene, men var plaget med småblødninger hele perioden. Ingen plager forøvrig, mensen kom regelmessig etterpå. Har hørt at mange plages med småblødninger under "kuren". Lisa-Beth
Medinilla Magnifica Skrevet 4. desember 2002 #4 Skrevet 4. desember 2002 Forsøkte å utsette mensen med Primolut en gang for et par år siden, men de virket ikke på meg. Fulgte anvisningen og tok de akkurat da jeg skulle, men mensen kom likevel. Men det kan jo hende at de virker som de skal på deg.
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2002 #5 Skrevet 7. desember 2002 Vet dere om de må tas på samme tidspunkt hver dag, slik som minipillen? F.eks klokka ni, klokka tre og klokka seks. Og må man ta dem alle ti dagene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå