Gå til innhold

liten kul i brystet...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har lenge hatt en liten kul i brystet.. På størrelse med en ert....

Jeg har på følelsen at den ikke er farlig i det hele tatt..... Men i det siste har jeg begynt å tenke at den kanskje kan være det!!!!

Uansett så tror jeg ikke at jeg tør å gå til legen med dette...

Er det noen som har opplevd det samme???

Klem Kimmie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja, jeg har hatt kuler i bryst og under armer. Har blitt livredd hver gang, OG gått til lege. Det har vært ufarlige fettkuler, tette talgkjertler, hårsekk-betennesle hver gang. Gå til legen og få det overstått. Lykke til. kys_2.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjoenner at det ikke er av de mest morsomme ting aa gaa til legen med, men kuler av ymse slag og paa utsatte steder er det VIKTIG aa faa sjekket.

I de fleste tilfeller er ogsaa saanne kuler helt ufarlige, har selv hatt en under armen som var en tett svettekjertel.

Er det ikke bedre aa faa sjekket det istedet for aa gaa med en ekkel foelelse i magen og lure paa hva det kan vaere?

Lykke til!

icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til lege! Kjipt å få vite at det evt. er for sent for behandling fordi du ikke turte å få kulen sjekket.

Det er helt sikkert ingenting, men du har ikke råd til å gamble på om det er kreft eller fettkul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestill legetime, det er det eneste fornuftige. de aller, aller fleste kuler i brystet er fullstendig harmløse, og da er det godt å slippe å bekymre seg. og skulle uhellet være ute er det noe man bør finne ut så tidlig som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!!!!

Du må nok bare trekke pusten å komme deg til legen. Jeg har selv hatt kul i brystet som viste seg å være godartet(Cellekul). Slik de fleste kuler er. Ble sendt videre til sykehuset å fikk operert den vekk, dette var faktisk en positiv opplevelse. Det er jo selvfølgelig ikke noe spesielt koselig å sitte der å bli klemt og tittet på, men de var utrolig flinke på avdeligen. Sykepleierene gav meg skikkelig med oppmerksomhet og samtale både før og etter operasjon. Fikk også hjemmenr. til lege og sykepleier hvis det skulle være spørsmål! Så kom deg på sjekk det er ikke så ille som det føles som på forhånd, det er bedre å få svar enn å gå rundt å lage egne skrekksenarier!!!!

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en kul i det ene brystet. Gikk og tenkte mye på den, og til slutt tok jeg mot til meg og ringte legen. Hun sa at den 99% sikkert var godartet, men jeg ble allikevel henvist til sykehuset for ultralyd av kulen.

Der ble det bekreftet at det bare var en cyste, og jeg ble beroliget av det.

Etter et par år så begynte kulen å forandre seg, og det var av og til veldig vondt i den. Ny legetime, og ny henvisning til sykehus. Der ble det nok en gang bekreftet at den fremdeles var godartet, men de ville fjerne den siden den gjorde vondt. Operasjonen var utført med lokalbedøvelse, og var over på 1/2 time.

Alle jeg var i kontakt med var kjempeproffe, og jeg følte jeg ble tatt veldig godt vare på.

Synes du skal ringe lege med en gang. Ting som dette bør man ikke ta for lett på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...