Gå til innhold

Kjøpe tiara i utlandet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maja_83_*
Skrevet

Trenger et lite råd her... For øyeblikket bor jeg og min tilkommende i Australia og jeg lurer litt på å handle tiara og sko og kanskje litt annet tilbehør her for å spare noen kroner. Så jeg lurer på hva slikt ligger på i pris hjemme, om det i det hele tatt lønner seg å handle her og ta med hjem eller om jeg skal vente til vi vender nesa mot Norge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

En får vel kjøpt tiara fra ca 400 opp til 1000 kroner, tror jeg.

Skrevet

De tiaraene jeg har sett på har ligget på rundt 500kr.

Derfor kjøpte jeg på Ebay for 160 inkl frakt :)

Hvis skoene heter noe med BRUD må du regne med 800-1500kr tror jeg. Men man kan jo finne vanlig hvite/ivory sko i butikkene til 300-600kr også :)

Skrevet

Jeg endte med å kjøpe tiara og smykker på qxl.

Fikk tiara, smykke og øredobber for tilsammen 500 inkl. frakt. Dette var nye varer.

Da jeg var i brudesalongen så jeg at de fleste tiaraene lå fra 600 og oppover.

Ebay er forøvrig en flott side å kikke på når man leter etter noe til bryllupet, men da jeg giftet meg slo ikke den tanken meg.

Skoene mine kjøpte jeg i egen "brudesko- forretning". De kostet meg 600 kr , men jeg tror de egentlig kostet det dobbelte.

Jeg giftet meg i februar, så mye ble innkjøpt med rabatt på januarsalget :ler:

Gjest Elfrida
Skrevet

Brudekjoler er laaangt billigere i Australia, og utvalget er kjempestort hvis dere er i Sydney el Melbourne i hvert fall. Jeg ville vurdert å kjøpe det også der nede. Selv med frakt blir det nok mye å spare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...