Gjest Bertine Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 Hei! Jeg og min mann (begge 23) har snart prøvd å bli gravid i 8 mnd. Jeg har sykluser på mellom 37 og 40 dager, og leste nettopp på kvinnelegen at : "Lange sykler dvs 38 dager og spotting kan noen ganger bety at du ikke har eggløsning. " og "....men lengden på syklus kan indikere at du ikke alltid har eggløsning" Dette var svar til en annen altså, men hun hadde også lange sykluser.. Jeg ble litt lei meg nå, for jeg har brukt el tester de 3 siste mnd og jeg fikk positiv el tester hver gang... ca 13-14 dager etterpå fikk jeg mensen.. Betyr det at jeg har lange sykluser, at jeg ikke har el? Bør jeg bestillt time hos legen min da, og prøve med pergo kur?? Håper noen vil svare eller komme med innspill...
Windy Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 (endret) Når du får postitiv eltest så virker det jo som om du har el... Jeg har (hadde) også lange sykluser (43-45 dager), men temperaturen indikerte at jeg hadde EL hver syklus. Og mens kom alltid ca 14 dager etter temphoppet. Men hadde jeg ikke blitt gravid relativt kjapt, så hadde jeg også gått til legen etter en viss tid. Å bare ha mensen annenhver måned gjør jo ikke akkurat prosessen med å bli gravid noe kjappere Endret 7. mai 2006 av Windy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå