Gå til innhold

bli forelsket i noen man ikke liker personligheten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har blitt forelsket i en mann jeg ikke liker personligheten til, i det hele tatt! Kan det ha med å gjøre at vi hadde sex kun etter fjerde daten? Det som er er at han er veldig kjekk, og jeg elsker å høre han prate! han er 3 år eldre enn meg, og jeg blir helt øm av bare å høre på han. Vi har hatt sex et par ganger, men han har sagt klart ifra at han ikke ønsker noe forhold, men han liker meg sier han.

Han er veldig snill og kjekk, men virker ganske selvopptatt på en måte, med tanke på at han skal skryte av hvor mye han tjener og lignende hele tiden. Samtidig syns han at jeg, som er førskolelærer, tjener altfor lite og han må ha seg en dame som kan hjelpe til litt med inntektene. Han er eiendomsmegler, og tjener rundt 600 000 i året.. det er over det dobbelte av hva jeg tjener.. :forvirret:

Han klager også litt på kroppen min, sier jeg har for stor rumpe og for små pupper, unntatt når vi har sex.. da sier han så mye fint!!

Alle vennene mine som har møtt han, sier at han ikke er noe for meg.. men jeg er så forelska!! tenker på han konstant, altså HELE tiden. Men egentlig sykes jeg ikke han har noen bra personlighet på noen områder, i og med at han er så kravstor. Og jeg føler meg så lita ved siden av han! men jeg føler meg samtidig så trygg! og nar han tar hånda mi, og sier at han liker meg så godt, ja, da vet jeg at jeg kunne gjort alt i verden for ham.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Han høres ikke ut som en mann du bør involvere deg mer i. Når han er så selvopptatt og selvhøytidelig som du skriver, i tillegg til at han rakker ned på deg og er direkte overfladisk - nei, da er han ikke mye å samle på.

Han sier jo også selv at han ikke er interessert i noe forhold med deg. Han er med andre ord kun ute etter sex, og det bør du ikke gi han når du egentlig ønsker noe mer tilbake.

Skjønner at det kan være vanskelig å stenge følelsene ute, men du får fokusere på de negative sidene hans (det hørtes ut som om det var en del å velge mellom), og prøve å finne deg en annen. Du finner HELT sikkert noen bedre.

Gjest Catwoman
Skrevet

Hvis du ikke liker personligheten hans i utgangspunktet - hvordan tror du et forhold mellom dere vil bli da?

Skrevet

Jeg vill holdt meg unna han.

Skrevet

I slike tilfeller bør fornuften få overstyre følelsene.

Han her kommer du til å irritere deg mye over.

Et av grunnelementene i gode parforhold er at man har felles verdier. Det høres ut som han har helt andre verdier enn du har.

Gjest lurven
Skrevet

hvis dette er et seriøst innlegg så blir jeg ganske oppgitt

Skrevet

Er det ikke heller bare ren seksuell tiltrekning da tror du? Ikke forelskelse. Pr. definisjon er det vel ikke mulig å forelske seg i noen man ikke liker personligheten hos. Eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...