engelen Skrevet 3. desember 2002 #1 Skrevet 3. desember 2002 Hei hei, Jeg har termin 22 juni og lurte på om det er noen andre som har termin i juni? Hadde vært fint å fått vekslet erfaringer, holdt kontakten, og fulgt hverandre opp. Vennlig hilsen Engelen!
Snuppa Skrevet 3. desember 2002 #2 Skrevet 3. desember 2002 Da er vi 2 stk med termin 22. juni............
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #3 Skrevet 3. desember 2002 7 Juni her :D Har dere fått noe mage da jenter. Har har folk begynt å kommentere magen min allerede Liker det da. Me glede oss 13+3
engelen Skrevet 3. desember 2002 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2002 Hei hei Nei jeg har ikke begynnt å fått mage ennå, men nå er jeg jo bare i uke 12, kan jo være at veksten plutselig skyter fart, og at når jeg er i uke tretten eller fjorten så syns det litt. Håper egentlig det syns snart Engelen
Kristin75 Skrevet 3. desember 2002 #5 Skrevet 3. desember 2002 Hei dere.. jeg har termin 26 juni. Men har ennå ikke vært til ultralyd da.. Til nå har foreldrene mine,svigerforeldre, søsken og noen gode veninner fått vite det.. Kristin 10 + 5 11 uker på torsdag... vil bare nå det magiske 12 uker-tallet...
Mistyen Skrevet 4. desember 2002 #6 Skrevet 4. desember 2002 Jeg har foreløpig termin 24 juni.... Etter befruktningsdato er jeg 11+2 på vei i dag. Magen kommer litt frem nå, spesielt om kvelden, da må jeg bare kneppe opp buksene :-? Det er spennnede å følge utviklingen på fosteret på det forskjellige nettstedene.
Gjest Kristin75 ikke innlogget Skrevet 4. desember 2002 #7 Skrevet 4. desember 2002 Hei, vel magen skal vel strengt tatt ikke vises nå så tidlig. Det vi har inni oss er nå på størrelse med en liten "grapefrukt" sies det. Men synes alikevel at min har begynt å få litt form (kanskje fordi jeg VIL at den skal det??) Ellers er jeg i fin form.Har ikke vært noe dårlig.. Eneste jeg har å forholde meg til foreløpig er første dag i siste uteblitt mens-dag. Og det var 19 september. Skal ikke på ultralyd før 23 januar(synes det er lenge til jeg da... har lyst på en eksakt dato). Skal til jordmor 12 desember,men det er bare en kontroll.. så legen igjen 6 mars. Til helgen skal jeg offentliggjøre graviditeten(eller ikke være redd for at folk får vite det iallefall...) Skal ut en hel veninnegjeng,så gleder meg masse... har vært så vanskelig å late som hele tiden.Forrige helg i 30 års-dag bare satt jeg og nippet til et rødvinsglass,som samboeren min tømte innimellom for meg:) Gikk forholdsvis greitt,selv om jeg har fått noen spørsmål i ettertid ja.. Tenkte sånn ellers at jeg skal begynne å svømme. Kan iallefall ikke drive med fotball,styrketrening osv. Er lenge siden jeg har svømt,men så lenge dette er et ok alternativ når jeg er gravid til å holde meg i form så gjør jeg det.. Har fått med meg noen veninner,blir litt gøyere med flere,selv om jeg trives i mitt eget selskap også, og så absolutt ikke trenger noen med meg.. Lykke til videre jenter... Kristin75
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #8 Skrevet 4. desember 2002 Det med mage varierer veldig fra person til person. jeg har vanligvis helt pannekake flat mage, men nå har jeg fått en artig liten kul lenger nede. Må innrømme at jeg er veldig opptatt av magen min nå - det er liksom det synlige tegnet på at jeg er gravid og derfor synes jeg det er topp når mine kolleger sier at "jøss det viser" :D Det er vel rundt uke 11-12 og utover det begynner å vise så smått har legen min sagt Men vi er alle forskjellige. Jeg var inne på SM og der har vi nyttårsforsett om mage Det er første gangen det ja. 13+4
Snuppa Skrevet 4. desember 2002 #9 Skrevet 4. desember 2002 Sikkert individuelt det med mage. Jeg har også vanligvis flat mage, og tror nok at den lille kulen jeg har mest skyldes fordøyelsesproblemer :oops: Har ikke noe veldig behov for å få mage heller, for det første har jeg absolutt ikke lyst til å måtte kjøpe nye bukser allerede, i tillegg til at jeg enda ikke har fortalt det på jobben og da bør jo også magen helst holde seg flat........ Tenkte sånn ellers at jeg skal begynne å svømme. Kan iallefall ikke drive med fotball,styrketrening osv. Kristin75: tror fint du kan fortsette med styrketrening, såfremt du orker. Jeg har snakket med treningsinstruktøren om det og hun sa jeg kunne holde på så og si helt frem til fødselen, såfremt jeg ikke fikk noen problemer i svangerskapet. Det eneste er at jeg har gått litt ned på antall kilo og tar det litt rolig når jeg føler meg sliten. Har vært til en legekontroll og skal til jordmor førstkommende mandag. Da har de første 12 ukene godt og hvis jordmor ser at alt er som det skal, så skal den store nyheten offentliggjøres :D Foreløpig har vi kun fortalte det til to nære venner + nærmeste familie. Formen er stort sett bra, bortsett fra at jeg nå plutselig trenger 10-12 timers søvn hver natt og at jeg på hverdagsmorgenene (når jeg ikke kan ligge å dra meg alt for lenge før jeg MÅ ut av senga!) er plaget med litt kvalme. MEN det er ingenting mot de som får frokosten opp i retur HVER morgen i 3 måneder! Lykke til videre Juniklubb-medlemmer! 11+2
Gjest kristin75 ikke innlogget Skrevet 4. desember 2002 #10 Skrevet 4. desember 2002 Snuppa; Nei,er nok sikkert ingenting i veien for å trene styrke bare man tar noen forhåndsregler. Men tenkte å kjøpe et klippekort på svømming,da VET jeg iallfall at jeg ikke "ødelegger" noe. Kortet mitt på treningsinst. går ut i morgen så passer det egentlig bra å ikke fornye det.. Lykke til alle sammen i juni klubben:) Kristin 10+6
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #11 Skrevet 4. desember 2002 Jeg skal starte med svømming i morgen - vi får gratis tilgang via jobben så why not. Vektløfing har jeg kuttet ut da jeg rett og slett ikke har samme orken. Svømming er tingen det :D 13+4
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2002 #12 Skrevet 5. desember 2002 Jeg har foreløpig termin 26 juni. Skal ikke til ultralyd før i januar, så denne er ikke sikker Men er den riktig er jeg 11 uker i dag. Ser det er mange som skal svømme for å holde seg i form, det skal jeg også. Orker nesten ikke noe annet. Men det går vel over snart det også :D Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå