Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #21 Skrevet 22. mai 2006 Trist lesning! Men jeg haaaater utdrikningslag og synes det er noe stort dill, her fikk jeg bare mer vann på mølla ←
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #22 Skrevet 22. mai 2006 Desverre ikke første - og sikkert ikke siste gang heller at noen dør i sitt eget utdrikkningslag. Hadde en liknende tragedie for et par år siden, men da var det brudgomen.
FrøkenHobart Skrevet 23. mai 2006 #23 Skrevet 23. mai 2006 Ufattelig tragisk for hennes veninner som arrangerte hennes død! Håper dette kan være en tankevekker for fremtidige utdrikningslag!
LilleLy Skrevet 23. mai 2006 #24 Skrevet 23. mai 2006 Dette gikk veldig inn på meg da jeg leste avisen. Både jeg og min forlovede hadde utdrikningslag på samme dag og er på samme alder. En sånn ring virker jo veldig uskyldig, så dette er jo helt tragisk. Vanskelig å sette ord på...
Thomasine Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #25 Skrevet 23. mai 2006 Ufattelig tragisk for hennes veninner som arrangerte hennes død! ← Uff... håper ikke noen av arrangørene leser dette... de arrangerte da vitterlig ikke hennes død... Det var hardt sagt... Kan kanskje føles slik for stakkars vedkommende, men synes ikke vi andre kan si det slik...
Gjest Neffi Skrevet 24. mai 2006 #26 Skrevet 24. mai 2006 Ufattelig tragisk for hennes veninner som arrangerte hennes død! Håper dette kan være en tankevekker for fremtidige utdrikningslag! ← Hvordan kan du si noe slikt! dette var en ULYKKE!
Gjest Godjenta79 Skrevet 24. mai 2006 #27 Skrevet 24. mai 2006 Helt ufattelig tragisk ulykke, og jeg håper venninnene hennes ikke klandrer seg selv, selv om det er vanskelig
FrøkenHobart Skrevet 24. mai 2006 #28 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Hvordan kan du si noe slikt! dette var en ULYKKE! ← Ja jeg vet selvfølgelig at det var en ulykke! Det høres kanskje brutalt ut, og det synes jeg virkelig det var også! Selv om de ikke trodde leken fikk et dødelig utfall så er det sjelden noen overlever den slags behandling! Om dere synes det er brutalt jeg sier de arrangerte hennes død, så vendt til hennes venner blir stilt strafferettslig ansvarlig for det de gjorde! I norge må man ta konskvensene av ulykker, også de med døden til følge. Om du er uheldig en hvilken som helst dag og kjører ihjel en person i trafikken blir du faktisk domfeldt for uaktsomt drap. bare rop om dere at det er rått og brutalt! Det er jeg sannelig enig i! Denne tråden ligger under aktuelle saker, hadde jeg lest dette under sorg f.eks. hadde jeg ikke skrevet det sånn. Endret 24. mai 2006 av FrøkenHobart
Gjest Neffi Skrevet 24. mai 2006 #29 Skrevet 24. mai 2006 Hva mener du? Sjelden noen overlever slikt? Hvordan kan du sammenligne dette med en bilulykke?
FrøkenHobart Skrevet 25. mai 2006 #30 Skrevet 25. mai 2006 Det er jo en trafikkulykke, ikke i bil som du skriver, men i båt-trafikk. Til din info hender folk er uheldig å kjører ihjel sine barn f.eks. Det er mere tragisk, men også de blir domfeldt. Hva jeg mener med at noen sjelden overlever det hun ikke gjorde? Jeg trenger vel ikke gå i detalj her ang. dødsåraken! Det kan du spore opp selv.
Gjest Neffi Skrevet 25. mai 2006 #31 Skrevet 25. mai 2006 Det er jo en trafikkulykke, ikke i bil som du skriver, men i båt-trafikk. Til din info hender folk er uheldig å kjører ihjel sine barn f.eks. Det er mere tragisk, men også de blir domfeldt. Hva jeg mener med at noen sjelden overlever det hun ikke gjorde? Jeg trenger vel ikke gå i detalj her ang. dødsåraken! Det kan du spore opp selv. ← Jeg har fått ny informasjon og vet nå hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå